;
سرگرمی

اگه مشکل بینایی نداری پلنگ استتار شده رو پیدا کن!

پیدا کردن پلنگ استتار شده در تصویر کار آسانی نیست. اما اگر جز 10 درصد تیزبین جامعه باشید می توانید در کمتر از 5 ثانیه این حیوان را شناسایی کنید!

چالش بینایی با پلنگ استتار شده

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص پلنگ استتار شده کاملاً غیرممکن است. عکاسی 41 ساله، در عکاسی از پلنگ های بیشه در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او از پلنگ های بیشه زار بسیار معروف است. یکی از عکس های او در تست قدرت بینایی با پلنگ بیشه زار در این مطلب نشان داده شده است.

چالش قدرت دید: با پیدا کردن کیک توت فرنگی در 5 ثانیه ثابت کن چشمات تیزه!

این عکس در یکی از مناطق حفاظت شده کنیا گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ »، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگی» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 10 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر پلنگ استتار شده را مرور می کنیم.

از دست ندهید: خانوم مکانیک کدوم کشور خوشگل تره؟ دختر ایرانی واقعا کراشه!

تصویر کامل پلنگ استتار شده

پلنگ استتار شده1

حتمن ببین: کدوم خانوم خوش هیکل نی نی تو شکم داره؟

.

.

خیلی جالبه: تست شخصیت: میخای بدونی فردی عجول یا صبور؟پس بگو اولین تصویری که دیدی چی بود

.

.

.

.

.

پاسخ چالش بینایی پلنگ استتار شده: کمی به سمت چپ و پائین تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

پلنگ استتار شده2

از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. مجله گفتنی هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند.

برایتان جالب خواهد بود

با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

بهترین داستان های کوتاه ملانصرالدین که از خنده غش می کنی!

6 تفاوت بین قابلمه های جادوگر وجود داره اگه گفتی کجا؟

معروفترین داستان کوتاه دنیا که فضای مجازی را ترکانده! حتمن بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا