;
سرگرمی

آیا می توانید پنگوئنی را که در این تصویر پنهان شده است را 10 ثانیه ای پیدا کنید؟

تست بینایی با یافتن پنگوئن: در تصویر تست بینایی با یافتن پنگوئن یک پنگوئن در تصویر پنهان شده است. برای یافتن آن به مهارت های بصری استثنایی نیاز است. در این تست مشاهده ای باید پنگوئنی که پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید.

این تست یک فعالیت سرگرم کننده است که به شما کمک می کند تا مهارت های بصری خود را توسعه دهید. همانطور که به دنبال پنگوئن پنهان شده در تصویر هستید، باید تمام جزئیات تصویر را با دقت مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا مهارت های مشاهده و توانایی خود را برای توجه به جزئیات توسعه دهید.

علاوه بر این، این بازی برای مغز شما نیز مفید است، زیرا شما را مجبور به تمرکز و توجه برای مدت طولانی می کند. شما باید به طور فعال و مداوم جستجو کنید، که باعث می شود هوشیار بمانید. این بازی در نهایت برای توسعه خلاقیت شما مفید است زیرا پنگوئن لزوماً جایی نیست که شما فکر می کنید. در واقع، شما باید به دنبال تمام راه های خلاقانه برای پیدا کردن پنگوئن پنهان باشید.

 

تصویر تست بینایی با یافتن پنگوئن

تست بینایی با یافتن پنگوئن 1

.

.

.

برای پیدا کردن پنگوئن پنهان در این تصویر، تجزیه و تحلیل تصویر به عنوان یک کل مهم است. ضروری است که با دقت به تصویر نگاه کنید، به خصوص در اطراف لبه ها. کوچکترین جزئیات در تصویر را بررسی کنید. پنگوئن ممکن است به روشی ظریف استتار شود. برای کمک به شما، پنگوئن سیاه و سفید است.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با یافتن پنگوئن

تست بینایی با یافتن پنگوئن 2

آیا تست بینایی با یافتن پنگوئن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: با انتخاب یک برگ بفهمید که فردی آرام هستید یا مضطرب!

کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

بازسازی چهره واقعی شاعران ایرانی(حافظ و بقیه بزرگواران)+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا