;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همدم جدید رضا رویگری جایگزین زن جوانش+ عکس های تکان دهنده

همدم جدید رضا رویگری: شیوا خسرو مهر بازیگر سینما و تلویزیون به‌تازگی اینستاگرام خود را با ویدئویی از رضا رویگری به‌روز کرد، این ویدئو در فضای مجازی پربازدید شد و با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان نمایی از وضعیت رضا رویگری را مشاهده و حرف‌های جدید او را می‌خوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

همدم جدید رضا رویگری

شیوا خسرو مهر ویدئویی را از وضعیت رضا رویگری به اشتراک گذاشت و از همه هنرمندان و مردم توانمند درخواست کرد که بازیگر نقش کیان را از آن وضعیت اسفناک نجات دهند. به گفته خانم بازیگر آقای رویگری به پرستار دائم نیازمند است و توانایی انجام کارهایش را به‌تنهایی ندارد. در این ویدیو رضا رویگری در مورد رفتن همسر و تنهایی‌اش چنین گفت:

همدم جدید رضا رویگری

ماجرایی هم پیش اومد که من متأسفانه همسرم رفت، از وقتی هم که ایشون رفت من زندگی و خونم رو از دست دادم البته من فکر اون‌ها نیستم.

رضا رویگری در ادامه صحبت‌هایش در مورد وضعیت جسمی‌اش عنوان کرد:

خیلی تنهام و باید التماس کنم یکی من رو ببره بیرون، بعضی‌ها لطف دارند و میان یه سری می‌زنن اما بعضی دیگه گرفتارند و من هم توقعی ندارم، تنهام و این تنهایی کلافم کرده، می خوام برم روی تخت نمی‌تونم و می‌خوام از روی تخت بیام پایین نمی‌تونم باید به همسایه‌ها بگم که درست نیست.

همدم جدید رضا رویگری

همدم جدید رضا رویگری1

 

مونس من الان این عروسکه که صبح تا شب کنارمه، باهاش حرف می‌زنم و درد دل می‌کنم، اسمشم موش موشکه، می‌خواد بازیگر بشه اما من قبول نمی‌کنم. شیوا خسرومهر به رضا رویگری قول داد که شرایطی را رقم بزند که عروسک موش موشک بازیگر آیتم تلویزیونی و عصای دست رضا رویگری شود.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

دکمه بازگشت به بالا