;
سرگرمی

چقدر تیزبین ودقت نظرت بالاست؟می تونی خورشید متفاوت را در تست بینایی خورشید متفاوت سریع پیدا کنی؟؟؟

تست بینایی خورشید متفاوت: منطق و قدرت بینایی خود را امتحان کنید تا ببینید آیا فردی دقیق هستید یا خیر؟ اگر دقیق باشید، این چالش بصری را به سرعت و با رنگ های درخشان پشت سر خواهید گذاشت. در واقع، افراد دقیق باید بتوانند به اندازه کافی به تصویر بعدی توجه کنند تا هیچ جزئیاتی را از دست ندهند و معمای بصری را حل کنند. آیا آماده چالش هستید ؟

تست بینایی خورشید متفاوت

در تست تصویری امروز با نور خورشید مواجه خواهید شد! در واقع، تصویر زیر از 8 ردیف خورشید تشکیل شده است. اما اجازه ندهید که برای مدت طولانی خیره شوید، زیرا شما فقط زمان کوتاهی برای حل معمایی که از این تصویر بیرون می آید دارید.

شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا به این سوال پاسخ دهید: «کدام یک از این خورشیدها شبیه هیچ خورشید دیگری نیست؟ اگر نگاهی گذرا بیندازید، همه این خورشیدها یکسان به نظر می رسند،این به شما بستگی دارد که آن را بدون گذشتن از محدودیت زمانی پیدا کنید!

 

تست بینایی خورشید متفاوت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی خورشید متفاوت

 

تست بینایی خورشید متفاوت-2

 

در واقع خورشیدی که باید شناسایی کنید در ردیف پنجم خورشیدها و در جایگاه دوم از سمت راست قرار دارد. اگر دقت کنید، خواهید دید که این تنها خورشیدی است که مثلثی از اشعه خود را ندارد.

فراموش نکنید که دوستان و خانواده خود را با این چالش بصری سرگرم کننده به چالش بکشید. به آنها بگویید که چگونه این تست IQ به شما کمک کرده تا مهارت های شناختی خود را تقویت کنید و حتی در اوقات فراغت خود فعال بمانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا