;
سرگرمی

تست شخصیت ماه و پرنده؛ اولین چیزی که در این عکس می بینید عمیق ترین پشیمانی شما را نشان می دهد!

تست شخصیت ماه و پرنده؛ تست شخصیت ماه و پرنده به نحوه درک تصویر و آنچه می تواند در مورد عمیق ترین پشیمانی او نشان دهد می پردازد. این بر اساس این ایده است که اولین چیزی که در یک عکس متوجه می شویم می تواند با افکار، احساسات و عواطف درونی ما مرتبط باشد. از طریق این آزمون می توانیم درک بهتری از خود و انگیزه های خود به دست آوریم.

شاید جالب باشد: حقیقت عجیب: می دونستی شکل ناف شما نشون می ده چقدر عمر می کنید؟!

تصویر تست شخصیت ماه و پرنده

تست شخصیت ماه و پرنده 1

ببینید: تفاوت تصویری دختر نظافت چی؛ بین دو تا تصویر سه تا اختلاف وجود داره که یک تیزبین میتونه ببینه

.

.

چهره ای با سبیل  در تست شخصیت ماه و پرنده

افرادی که برای اولین بار در این تست شخصیتی چهره ای با سبیل دیدند، اغلب پشیمان می شوند. آنها متفکر و متفکر هستند و وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل اشتباهات گذشته و تصمیماتی می کنند که گرفته اند. آنها ممکن است خود را بر روی یک پشیمانی خاص متمرکز کنند و ممکن است برای عبور از آن تلاش کنند. این افراد معمولاً بسیار حساس و همدل هستند و اغلب مشکلات دیگران را مشکل خود می دانند. علیرغم تمایل آنها به گیر کردن در گذشته و مبارزه با پشیمانی، آنها قادر به دیدن تصویر بزرگتر و یافتن راه هایی برای حرکت به جلو هستند.

آنها اغلب توسط نوستالژی هدایت می شوند. آنها با نگاه کردن به خاطرات دوست داشتنی و گرامی داشتن آنها به عنوان بخشی از هویت خود آرامش پیدا می کنند. در حالی که این افراد ممکن است از زمان حال راضی به نظر برسند، اما همچنان میل دارند که به آنچه قبلاً تجربه کرده اند نگاه کنند. آنها در تطبیق با تغییرات مشکل دارند، احساس می کنند وقتی محیط یا موقعیت تغییر می کند چیزی را از دست می دهند. علیرغم تمایلشان به چسبیدن به گذشته، آنها قدردان زیبایی زندگی هستند و می توانند در لحظات کوچک شادی پیدا کنند.

شاید جالب باشد: تست بینایی پیدا کردن پروانه در بین سگها که فقط در مدت 8 ثانیه فرصت داری پیدا کنی؟

دو پرنده در تست شخصیت ماه و پرنده

افرادی که برای اولین بار در این تست شخصیت دو پرنده را دیدند، حس ذاتی اشتیاق دارند که تعریف آن اغلب دشوار است. آنها تمایل دارند افراد خلاقی باشند که می توانند زیبایی را حتی در پیش پا افتاده ترین اشیا یا موقعیت ها پیدا کنند. این افراد اغلب در بیان احساسات خود مشکل دارند و برای برقراری ارتباط با دیگران در سطحی عمیق تر تلاش می کنند. آنها ممکن است احساس کنند چیزی را در زندگی از دست داده اند، اما نمی دانند چگونه این احساسات را بیان کنند. علیرغم آرزوی چیزهای بیشتر، از زندگی که برای خود ساخته اند راضی هستند.

آنها تمایل دارند ریسک پذیر و ماجراجو باشند. آنها از بیرون راندن خود از منطقه آسایش، چالش های جدید و کاوش در قلمرو ناشناخته لذت می برند. این افراد اغلب رویاهای بزرگی دارند و اجازه نمی دهند ترس آنها را از ایجاد فرصت برای خود باز دارد. در حالی که آنها گاهی اوقات می توانند تکانشی باشند، آنها همچنین می دانند که هر تصمیمی که می گیرند مقدار مشخصی از خطر را شامل می شود. آنها علیرغم تمایلشان به ریسک کردن، عواقب را نیز درک می کنند و هنگام تصمیم گیری آنها را در نظر می گیرند.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خیانتکار؛ فقط کسایی که غریزه پلیسی قوی دارن میتونن در 5 ثانیه شخص خیانتکار رو تشخیص بدن!

آیا می دانستید فرانسوا دولتو کیست؟

فرانسوا دولتو (1908-1988) متخصص اطفال و روانکاو فرانسوی بود که به عنوان یکی از تأثیرگذارترین متفکران در زمینه روانشناسی کودک و روانکاوی شناخته می شود. او برای کارهای پیشگام خود در زمینه آموزش، رشد و مشاوره کودکان شناخته شده است. کار دولتو بر این ایده متمرکز بود که باید با کودکان با احترام رفتار کرد و به آنها اجازه داد تا احساسات خود را آزادانه بیان کنند تا به آنها در ایجاد روابط سالم در آینده کمک شود. کتاب‌های او در زمینه روان‌شناسی کودک به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شده‌اند و میراث او همچنان الهام‌بخش مربیان و درمانگران است.

یک واقعیت جالب در مورد کار فرانسواز دولتو این بود که او روش خاصی برای فرزندپروری به نام «آموزش‌های دشوار» توسعه داد. این روش والدین را تشویق می کند تا اشتباهات فرزندان خود را بپذیرند و در عین حال مهارت های لازم برای موفقیت را با درگیر شدن با احساسات آنها و ایجاد درک به آنها آموزش می دهد. مشخص شده است که این رویکرد در کمک به کودکان برای تبدیل شدن به اعتماد به نفس بیشتر و حل مشکلات بهتر موثر است.

ببینید: تست هوش ریاضی عدد 3؛ این تست هوش را در 10 ثانیه میتونی حل کنی؟

تست های شخصیت چه کاربردی دارند؟

شاخه ای از روانشناسی که به شخصیت و تنوع آن در بین افراد می پردازد، روانشناسی شخصیت نامیده می شود . آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا 2 نفر با شخصیت های متفاوت دوستان صمیمی هستند و چرا دو نفر با شخصیت های مشابه دشمنان قسم خورده هستند؟ خوب، این تست های شخصیت شناسی جالب، علاوه بر سرگرمی به سوالاتی از این دست پاسخ می دهد.

شاید خوشتان بیاید: تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری ظرف غذا؛اگه سه تا تفاوت تصویر رو 7 ثانیه ای پیدا کنی آخرت دیدی!

آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

اگه بتونی آزمون اشتباهات تصویر خیابان رو در 14 ثانیه تشخیص بدی جزو تیزبین ها قرار میگیری؟

حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

آزمون شناسایی پلیس تقلبی،اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا