;
سرگرمی

تست هوش ریاضی گیلاس و سیب؛ هر میوه دارای ارزش خاصی می باشد میتونی ارزش معادله آخر رو 10 ثانیه ای پیدا کنی؟

تست هوش ریاضی گیلاس و سیب؛ اگر ارزش عددی هر میوه را در تست هوش ریاضی گیلاس و سیب پیدا کنید، یک نابغه هستید! در مسابقه یا آزمون امروز، ارزش هر میوه را بیابید. برای حل این معما، تجزیه و تحلیل دقیق هر خط مهم است. هر کدام از آنها دارای ارزش خاصی می باشد.

شما برای حل کردن تست هوش ریاضی گیلاس و سیب تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا ثابت کنید در حل معادلات ریاضی یک نابغه هستید.

 

تصویر تست هوش ریاضی گیلاس و سیب

تست هوش ریاضی گیلاس و سیب 1

.

.

.

با بررسی هر ردیف، باید بتوانید ارزش هر مورد را یکی یکی بیابید. بدیهی است که باید با خط اول شروع کنید، که به شما امکان می دهد اولین مقدار را پیدا کنید. بعداً باید از این متغیر برای تعیین سایر عناصر استفاده کنید. باید در نظر داشت که نتیجه به دست آمده از خطوط قبلی برای یافتن راه حل نهایی ضروری است. بنابراین باید تمام مقادیری را که پیدا کرده اید پیگیری کنید.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی گیلاس و سیب

ما پاسخ تست هوش ریاضی گیلاس و سیب را در زیر برایتان شرح داده ایم که اینگونه می توانیم فرض کنیم که:

سیب = 10

توت = 2

سیب سبز = 3

10 + 4 × 3

10 + 12

22

پس جواب 22 است.

تست هوش ریاضی گیلاس و سیب 2

آیا تست هوش ریاضی گیلاس و سیب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. جواب چیستان رو اشتباه داده بودید. هر گیلاس ۲ و دو گیلاس متصل به هم ۴ می شود. بنابراین سیب سبز هم ۲ و در نتیجه جواب آخر ۱۶ هست نه ۲۲!

  2. اشتباه شده اینجا به جای گیلاس شما توت محاسبه کردین گیلاس میشه چهار اصلاح کنید ممنون هم توت اشتباه به جای گیلاس نوشتین هم معادله اشتباه کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا