;
سرگرمی

تست بینایی سریع: غذایی که جفت نیست را در یخچال پیدا کنید. تیزبین ها با یک نگاه می فهمند!

تست بینایی سریع: غذایی را که «دوقلو» ندارد در یخچال پیدا کنید. تیزبین ها با یک نگاه می فهمند!

درتست بینایی سریع سعی کنید غذایی را پیدا کنید که در یخچال «دوقلو» نباشد. آزمون امروز ذهن شما را به کار می اندازد و برای چند لحظه حواس شما را از کارهای روزمره پرت می کند.
امروزه بسیاری از این تست ها در اینترنت در دسترس هستند و به صورت رشته اعداد، معماها، توهمات نوری، تست تصویر و موارد دیگر ارائه می شوند. این نوع تست های هوش راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شما هستند.

تصویر تست بینایی سریع

ماده غذایی موجود در یخچال را که «دوقلو» ندارد، شناسایی کنید. 
تست بینایی سریع: کدام ماده غذایی جفت نیست؟

تست‌های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می‌شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

تست سنجش تمرکز با پیدا کردن ماهی: اگر ماهی را در تصویر گربه زبل و بامزه پیدا کنی، بینایی ات عالیه!

.

.

.

تست بینایی سریع: غذایی را که «دوقلو» ندارد در یخچال پیدا کنید

برای دیدن پاسخ تست بینایی سریع صفحه را به ایین اسکرول کنید:

.

حتما این تست رو ببین: معمای پیک نیک خانوادگی را رصد کنید! سه چهره در آن مخفی شده آیا می بینید؟!

.

.

وقت تمام است. آیا موفق به کشف غذای مرموز شدید؟ اگر نه، در تصویر زیر نحوه حل تست بینایی سریع را به شما نشان می دهیم.

پاسخ تست بینایی سریع

غذاهایی که یک “دوقلو” در یخچال دارند عبارتند از: ژامبون، مرغ، شکلات، آب میوه، شیر، سبزیجات سبز در کاسه، سیب، گوجه فرنگی، تنقلات در شیشه، بطری سبز، جعبه قهوه ای و گلابی. بنابراین، تنها محصول غذایی که “دوقلو” در یخچال ندارد، تخم مرغ است.

یادتان نرود که:
شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را درمجله گفتنی دنبال کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تست بینایی چیست؟

امروزه انواع مختلفی از توهمات نوری و تست های بینایی در فضای مجازی وجود دارد. برخی شما را وادار می کنند چیزهایی را ببینید که واقعا وجود ندارند و برخی دیگر بیشتر شبیه یک فعالیت مفید برای مغز شما هستند. در تست بینایی شما باید به دنبال یک شی پنهان یا حیوان یا جزئیاتی ریز در تصویر بگردید و برای پیدا کردن آن زمان محدودی دارید.

چنان چه موفق شوید این بدان معناست که تیزبین هستید و قدرت بینایی فوق العاده ای دارید. اما اگر از چنین موهبتی برخوردار نیستید باز هم نگران نباشید. تست های بینایی گفتنی، قرار است از طریق چالش های متنوع و جدید و با سطوح مختلف(ساده تا پیشرفته) قدرت بینایی شما را به مرور انجام دهد.

همه ما در طول روز ساعت‌ها به موبایل و کامپیوتر خیره می‌شویم و بدون شک این عادت روی چشم‌ها و بینایی ما تاثیرات منفی می‌گذارد. در پایان روز دچار چشم درد، تاری دید و خشکی چشم می‌شویم و تمام این‌ها نشانه‌های مشکلاتی جدی در بینایی هستند.

مشکلات بینایی چیست؟

مشکلات بینایی انواع گوناگونی دارند و کور رنگی، نزدیک بینی و دور بینی و رایج‌ترین آن‌ها هستند. خیلی‌ها بدون این که متوجه باشند این مشکلات را دارند، اما تصورشان این است که مثل دیگران می‌بینند. برای این که از مشکلات بینایی خود آگاه شوید این تست های ساده را انجام دهید.

بنابراین برای تقویت تخصصی قدرت دید و بهبود دوربینی چشم، حتما این چالش های روزانه برای چشم شما مفید هستند.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

مطالب مرتبط  دیگر:

معمای خوش شانس: کدوم یکی به احتمال زیاد زنده می ماند؟ چرا؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا