;
سرگرمی

آیا می تونید درمدت زمان 8 ثانیه تست بینایی شناسایی پروانه را حل کنید!فقط دقتتون باید بالا باشه!!!

تست بینایی شناسایی پروانه: این چالش بازی فکری در مورد پیدا کردن یک پروانه در تصویری از یک صحنه جنگل در عرض 8 ثانیه است!این یک تمرین مغزی عالی است که به شما کمک می کند قدرت مشاهده خود را آزمایش کنید. این به شما کمک می کند توانایی خود را برای تمرکز بر جزئیات تمرین کنید و همچنین مغز خود را تیز نگه دارید.

تست بینایی شناسایی پروانه

این نوع چالش می تواند به شما کمک کند با درگیر شدن در نوع دیگری از فعالیت، هوشیار و فعال بمانید.کار بسیار ساده ای است: شما باید در عرض 8 ثانیه یک پروانه را در تصویری از یک صحنه جنگل پیدا کنید. با این حال، آنقدرها هم که در نگاه اول به نظر می رسد آسان نیست.

شما باید با دقت و سرعت و با استفاده از تمام قدرت مشاهده و تمرکز خود به دنبال پروانه در تصویر بگردید.این چالش از شما می‌خواهد که با استفاده از تمام مهارت‌های مشاهده‌ای خود، با تمرکز شدید به دنبال پروانه در تصویر بگردید.

چالش تست بینایی شناسایی پروانه برای افرادی که از پازل ها، بازی ها و چالش های ذهنی لذت می برند عالی است. آن را امتحان کنید و ببینید چقدر سریع می توانید پروانه را پیدا کنید!

تست بینایی شناسایی پروانه-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی شناسایی پروانه

آیا موفق شدید پروانه را پیدا کنید؟ بیایید بررسی کنید که آیا پازل تست بینایی شناسایی پروانه را توانستید حل کنید! رازهای موفقیت در “پیدا کردن” چالش ها
می تواند دلهره آور باشد، اما با کمی تمرین و خلاقیت، هر کسی می تواند موفق شود!

آیا پروانه را در 8 ثانیه یا کمتر پیدا کردید؟به کسانی که پروانه را در 8 ثانیه یا کمتر پیدا کردند تبریک می گویم!

 

تست بینایی شناسایی پروانه-2

برای کسانی که پروانه را پیدا نکردند، نگران نباشند زیرا در تصویر زیر راه حل ارائه شده است. اگر تشخیص پروانه دشوار بود، فراموش نکنید که برگردید و بازی‌های بیشتری را برای بهبود تمرکز و مهارت‌های مشاهده خود امتحان کنید.

چرا دوستان خود را در این بازی به چالش نمی کشید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک نمی گذارید ؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا