;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی: علاقه دختران ایرانی به لباس هایی که رهبر کره شمالی می پوشد!

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی: امسال دختران ایرانی شبیه کیم جونگ اون لباس پوشیده اند. امسال شومیزها و مانتوهای اور سایز و همچنین دامن‌های شلواری، بسیار ترند شدند و بسیاری از دختران را با تیپ‌های این‌چنینی در کوچه و خیابان می‌بینیم.

همین امر موجب شوخی کاربران بسیاری با این تیپ شده است. استفاده از شومیزهای مانتویی و شلوارهای بگ، می‌تواند تیپ راحت، خنک و جذابی را برای شما بسازد. این مدل استایل‌ها بسیار برای تابستان مناسبند. بسیاری معتقدند که باید خلاقیت بیشتری برای ایجاد استایل و سبک پوشش به کار برد، ولی با وجود این همه رنگ و مدل برای ساخت این استایل‌های راحت، شما چه فکر می‌کنید؟ با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید. نظر شما در مورد این سبک پوشش چیه؟

همچنین ببینید: تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

تغییر سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی به‌چه‌ معناست؟

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی2

تغییر سبک لباس رهبر کره‌شمالی باعث شده این سؤال در اذهان تقویت شود که؛ آیا وی غیرمستقیم در پی رساندن پیامی است؟ هشت سال از روی کار آمدن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از مرگ پدرش کیم جونگ ایل گذشته و سبک جدید لباس پوشیدن وی این سؤال را در اذهان متبادر کرده که آیا وی در صدد ترسیم تصویری منحصربه‌فرد از خود است یا خیر.

رهبر کره شمالی روز پنجشنبه که بر عملیات پرتاب دو موشک میان‌برد نظارت می‌کرد سبک سنتی لباسی که پدر و پدربزرگش رهبران پیشین کره شمالی آن را رعایت می‌کردند، کنار گذاشت و با یک پالتوی بلند مشکی ظاهر شد. وی همچنین چند روز پیشتر از پرتاب موشک در یک بازدید میدانی از تجهیزات نظامی با یک پالتوی روشن و پیراهنی آبی دیده شد.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی بر این باور است سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی نشان‌دهنده آن است که وی در صدد آن است تا بگوید نمی‌خواهد ادامه‌دهنده سبک رهبران پیشین حتی در شیوه لباس پوشیدن باشد.

کیم یونگ – هیون استاد مطالعات کره شمالی در دانشگاه دانگاک می‌گوید: کیم سعی دارد تا جایی که می‌تواند چهره و فضای اطرافش را به‌شیوه خاص خودش ترسیم کند.

این هم جالبه: بازیگر کودکی اوشین بعد ۴۰ سال چه خانوم با شخصیتی شده+ عکس و بیوگرافی

شاید جالب باشد: خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

کیم جونگ اون در کودکی

در دهه ۱۹۹۰ بود که کیم جونگ اون همراه با برادر و خواهرش برای درس خواندن به شهر برن در سوییس فرستاده شدند، در آن جا با زبان هاي آلمانی و فرانسوی آشنا شدند و البته با دیگر دانش آموزان خارجی ترکیب شدند. خاله این سه که از ان ها مراقبت میکرد بعد ها به ایالات متحده پناهنده شد.

او و همسرش اطلاعاتی در مورد خانواده کیم را در اختیار سرویس امنیتی این کشور قرار دادند که بدون کمک آنها هیچگاه کسی پی به انها نمی‌برد. خاله انها، کو یونگ سوک، در گفتگو اي با واشنگتن پست دراین باره چنین گفت:” من او «کیم جونگ اون» را تشویق میکردم که دوستانش رابا خود به خانه بیاورد زیرا می‌خواستیم که آنها زندگی نرمالی داشته باشند. من برای انها اسنک درست میکردم. انها کیک میخوردند و با لگو بازی می‌کردند. کیم جونگ اون در آن زمان ۱۲ سال سن داشت”.

اینم جالبه: مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان و حقایقی که درباره او نمی دانید!

دوران نوجوانی در سوییس

او میگوید که همراه این سه کودک به پارک تفریحی والت دیزنی در پاریس رفته، در فرنچ ریویرا شنا کرده، در رستوران هاي ایتالیا شام خورده و در کوه هاي آلپ سوییس اسکی کرده است.

همین دیدارهای گسترده بین المللی و آشنایی با فرهنگ اروپایی بود که باعث شد وقتی کیم جونگ اون به رهبری کشورش برسد، مقامات اروپایی به آینده این کشور و رابطه اش با غرب امیدوار شوند. انها امید داشتند که با این رهبر جوان دوره ي جدیدی از روابط آزاد با کشور های خارجی ایجاد خواهد شد.

کو یونگ سوک در آن دوران گفته بود که کیم جونگ اون عاشق بسکتبال است و امروزه مشخص شده که این ادعای او حقیقت داشته است.

نگاهی به نکات زندگی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

به گفته خاله اش، او دائماً بسکتبال بازی می کرده و حتی در حالیکه توپ بسکتبال را در آغوش داشت به خواب می رفت. بعد ها همکلاسی هاي او به رسانه ها گفتند که کیم همواره جدید ترین دستگاه پلی استیشن سونی همراه به کامل ترین بازی هاي بسکتبال را داشت و همیشه بهترین و جدید ترین کفش هاي جردن ایر را می‌پوشید.

به گفته ي خاله اش اما کیم جونگ اون از روز تولد هشت سالگی اش که یک یونیفورم نظامی با درجات ژنرالی به وی هدیه داده شد میدانست که برای کارهای بزرگتری درنظر گرفته شده است.

دراین مراسم ژنرال هاي ارتش کره شمالی در برابر این کودک هشت ساله ادای احترام کرده بودند. وی دراین باره چنین گفته است:” برای او غیرممکن بود که بعنوان یک کودک نرمال و معمولی بزرگ شود وقتی اطرافیانش این چنین با وی رفتار میکردند”.

شاید برایتان جالب باشد:

میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

پسر شاهرخ خان: پسر کو ندارد نشان از پدر!

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

هری پاتر(دنیل ردکلیف) پدر شد!

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا