;
سرگرمی

تست بینایی موش خانگی:می توانید فوری به مادربزرگ بگویید موش کجاست؟!

تست بینایی موش خانگی: یک مادربزرگ و یک مرد جوان و یک گربه در فضایی دنج دیده می شوند. مسئله درباره موشی است که داخل آشپزخانه است اما با وجود اینکه تلاش زیادی کرده اند نتوانسته اند آن را پیدا کنند. بنابراین، ایده این است که شما تصویر را ببینید و به آنها کمک کنید تا مکان جونده را کشف کنند.

در این قسمت از سرگرمی مجله گفتنی به مادربزرگ و نوه اش کمک کنید؛ او کمک اورژانسی می خواهد و اگر طولش بدهید فایده ای ندارد!

ضروری است که این کشف تنها در 3 ثانیه انجام شود!

آیا فکر می کنید شما هم می توانید به آن نتیجه شگفت انگیز برسید؟ کرونومتر را روشن کنید، به تصویر نگاهی دقیق بیندازید و ببینید آیا می توانید پاسخ صحیح را در این چند ثانیه نشان دهید یا خیر!

همچنین بخوانید: اشکال متفاوت را پیدا کن و قدرت دیدت رو محک بزن!

موش را پیدا کنید

تست بینایی موش خانگی

با وجود اینکه مادربزرگ جارو، مرد جوان قفس و گربه در شکار این نوع حیوانات نبوغ بالایی دارد، اما نتوانسته اند نتیجه موفقیت آمیزی کسب کنند. آیا ممکن است شما موفق شده باشید بفهمید کجاست؟

.

.

.

.

.

در زیر تصویری را به اشتراک می گذاریم که در آن پاسخ دقیق پیدا شده است. به این ترتیب، می توانید بررسی کنید که آیا یافته شما همان یافته است یا یک بار برای همیشه کشف کنید که موش چابک در کدام منطقه پناه گرفته است.

 

پاسخ تست بینایی موش خانگی

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی موش خانگی
حیوان بین یکی از لباس های بالایی که مادربزرگ دارد پنهان شده است.

آیا پاسخ شما درست بود و فقط 3 ثانیه ذکر شده را صرف کردید؟ تبریک می گویم! شما چابکی بصری و ذهنی بالایی دارید و هوش شما بالاتر از حد متوسط ​​است، بنابراین می توانید این توانایی ها را برای رسیدن به اهداف خود در نظر بگیرید.

آیا نتوانستید مکان دقیقی را که جونده در آن پنهان شده بود کشف کنید؟ نگران نباش! شما با یک آزمون پیچیده روبرو بودید و این فقط یک تمرین خواهد بود تا بتوانید در آزمون های بعدی به این جزئیات پی ببرید .

 

لینک های مرتبط:

توهم نوری صندلی: با نشستن روی این صندلی با کدام طرف روبرو خواهید شد؟

تعبیر خواب موش: 20 مهمترین معنای دیدن موش در خواب

افسانه چینی دشمنی سگ و گربه: چرا سگ و گربه با هم دشمن اند؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا