;
سرگرمی

اگه تونستی سارق را در جشن 7 ثانیه ای پیدا کنی خیلی آدم بادقتی هستی.

هوش تصویری سارق در جشن: در تصویر هوش تصویری سارق در جشن ما شاهد برگزاری جشنی به مناسب عروسی دو زوج جوان هستیم و تمام مهمانان در حال شادی و خوشحالی کردن می باشند،اما در این جمع یک سارق وجود دارد که با غفلت مهمانان میتواند وسایل گرانبهای آنها را بدزدد.

به نظر شما سارق چه کسی می باشد؟ آیا میتوانید سارق را در 7 ثانیه در آزمون هوش تصویری سارق در جشن پیدا کنید؟

 

تصویر هوش تصویری سارق در جشن

هوش تصویری سارق در جشن 1

.

.

.

معماها و سوالات هوش تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.استفاده مناسب از مغر و وادار کردن آن به فعالیت فکری مناسب، می تواند زمینه را برای رشد این توانائی ها فراهم کند.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری سارق در جشن

با کمی دقت و جزیی نگری در تصویر هوش تصویری سارق در جشن به راحتی سارق را میتوانستید شناسایی کنید،سارق فردی است که در حال سرقت دستبند زن لباس بنفش می باشد که در تصویر وی را علامت زده ایم.

هوش تصویری سارق در جشن 2

آیا هوش تصویری سارق در جشن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا