;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت خانواده واقعی خون آشام؛در کدوم تصویر یک خونواده واقعی خون اشام وجود دارد؟

شناخت خانواده واقعی خون آشام؛ در تصویر شناخت خانواده واقعی خون آشام ما دو تصویر از دو خانواده خون آشام را مشاهده می کنیم که در کنار هم عکس یادگاری گرفته اند،اما یکی از آنها یک خانواده واقعی نمی باشد و دارند نقش بازی می کنند.

به نظر شما کدوم خانواده واقعی نمی باشند،میتونید در 7 ثانیه اونها رو تشخیص بدین؟

همچنین بخوانید: مرگ مشکوک زیباجویی که به کیم کارداشیان ایرانی مشهور بود

تصویر شناخت خانواده واقعی خون آشام

شناخت خانواده واقعی خون آشام 1

جالبه: آزمون هوش شناخت پسر بی وفا؛ اگه گفتی کدوم پسر 4 تا دختر رو گذاشته سر کار و قول ازدواج بهشون داده؟

.

.

.

برای تکمیل این چالش، باید از منطق و مهارت های هوش محیطی خود برای شناخت خانواده واقعی خون آشام استفاده کنید. پس همانطور که اشاره شد شما باید ببینید آیا می توانید این معما را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید یا خیر؟

.

.

.

شاید خوشتان بیاید: در تست بینایی اجسام گمشده در تصاویر شما باید این اشیا را در مدت زمان 3 ثانیه برای هر تصویر پیدا کنید!

پاسخ شناخت خانواده واقعی خون آشام

خانواده سمت چپی واقعی نمی باشد اگر به چهره کودک و مرد و زن در تصویر دقت کنید متوجه می شوید که آنها هیچ شباهتی به هم ندارند و احتمالا برای یک تیزر تبلیغاتی به عنوان یک خانواده عکس یادگاری گرفته اند .بر عکس خانواده سمت راستی رو اگر دقت کنید متوجه می شوید علاوه بر شباهت پسر با زن و مرد،نوع رفتار مرد و زن نیز بسیار مهربانه می باشند و از اینکه پسر خود را می بینند که بزرگ شده به خود می بالند.

شناخت خانواده تقلبی خون آشام 2

آیا شناخت خانواده واقعی خون آشام را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم جالبه: تست هوش ریاضی بابا نوئل؛ فقط یک عاشق ریاضی میتونه ارزش بابانوئل و درختای کاجو در 10 ثانیه پیدا کنه؟

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

شناخت خانواده واقعی خون آشام: معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

شاید جالب باشه: تست بینایی میمون های بازیگوش؛میمون بازیگوش متفاوت را میتونی پیدا کنی؟افراد کمی میتونن در 8 ثانیه اینکارو انجام بدن.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد:حکایت ضرب المثل بز به پای خود میش به پای خود!!!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

مطالب پیشنهادی ما:

تست شناسایی دزد گردنبند الماس:به نظر شما دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

تست بینایی تعداد مربع؛ در تصویر چندتا مربع وجود دارد،10 ثانیه بیشتر فرصت نداری.

آیا آنقدر که فکر می کنید صادق هستید؟ جرات دارید آن را با تست شخصیت محیط طبیعی بررسی کنید؟

آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ به نظر شما کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا