;
سرگرمی

فقط تعداد کمی از مردم می توانند مگس را در 7 ثانیه تشخیص دهند،شما چطور؟

تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها: با این تست مشاهده که به نام تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها خدمت شما عزیزان ارائه شده است آیا می توانید مگس را در میان برگ ها فقط در 7 ثانیه پیدا کنید؟ مهارت های خود را آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید آن را تشخیص دهید!

بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند روشی هیجان‌انگیز و مؤثر برای تقویت قدرت مشاهده شما و همچنین بهبود مهارت‌های ارتباطی شما ارائه دهند. اگرچه ممکن است این بازی ها در ابتدا ساده به نظر برسند، اما می توانند به طرز شگفت آوری دشوار باشند. برای مشاهده درست دنیای اطراف و به اشتراک گذاشتن مشاهدات خود با دیگران، تمرکز و دقت لازم است.

 

تصویر تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها

تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها 1

.

.

.

نکته کلیدی در تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها این است که هوشیار بمانید و در لحظه حال مشغول بمانید. همانطور که تمرین می کنید، متوجه خواهید شد که مشاهده و توصیف دقیق تفاوت های ظریف دنیای اطرافتان آسان تر و لذت بخش تر می شود. با صبر، عزم و تمرین، می‌توانید مهارت‌های مشاهده خود را در کمترین زمان ممکن تقویت کنید!

اگر مگس را در کمتر از 7 ثانیه در بین برگ ها پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! آفرین به خاطر بهبود تمرکز و مهارت های مشاهده و اگر نتوانستید مگس را پیدا کنید، نگران نباشید. تصویر زیر همراه با راه حل به شما نشان داده می شود.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها

تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها 2

آیا تست بینایی یافتن مگس بین برگ ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا