;
سرگرمی

ضریب هوشی بالای خود را با پیدا کردن عدد گمشده در 8 ثانیه ثابت کنید!

تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی: ببینید آیا می توانید ضریب هوشی بالای خود را ثابت کنید و عدد گم شده را در 8 پیدا کنید! وقت آن است که مغز خود را آزمایش کنید، امروز تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی را برای شما آماده کرده ایم و از شما خواسته می شود شماره گم شده را پیدا کنید . این تست هوش به همراه تمام اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکل در تصویر زیر خلاصه شده است. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی یک تست منطق و تفکر است که از شما انتظار می رود از دانش و درک خود از اعداد برای حل معما استفاده کنید. تست‌های منطقی مانند این برای تقویت توانایی‌های حل مسئله و همچنین توانایی شما برای تفکر خارج از چارچوب ذهن عالی هستند.

شما با یک چالش جالب در سطح متوسط ​​روبرو شده اید: یک مکعب 9 خانه ای با یک عدد گم شده دارید. این به شما بستگی دارد که الگویی را کشف کنید که به شما کمک می کند عدد گم شده را پیدا کنید. این کار را می توان از طریق آزمون و خطا یا با استفاده از استدلال منطقی انجام داد. ممکن است لازم باشد کمی زمان بگذارید تا واقعاً روی کار در دستتان تمرکز کنید تا بتوانید الگو را پیدا کنید و پازل را کامل کنید.

این هم جالبه: اگه بتونی 3 تفاوت تصویر کوچولوهای دونده رو در 3 ثانیه پیدا کنی خیلی خوبی!

تصویر تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی

تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی 1

.

.

.

پاسخ به تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی به صبر و حوصله و همچنین مهارت های حل مسئله نیاز دارد. ممکن است لازم باشد کمی استراحت کنید و به آن بازگردید زیرا این نوع حل مسئله می تواند مشکل باشد.با کمی تمرین و پشتکار، می توانید الگویی را پیدا کنید که عدد گم شده را نشان می دهد. برای یافتن عدد گمشده، آموزش ذهن منطقی شما ضروری است. ذهن منطقی شما ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما کمک کند خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و اطلاعات داده شده را تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

پاسخ تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی

عدد گم شده 16 است. به کسانی که توانستند در کمتر از 8 ثانیه پاسخ را پیدا کنند تبریک می گویم!راه حل نیز طبق الگوی زیر می باشد:

(6/2)+(11*2)=3+22=25
(8/2)+(6*2)=4+12=16
(12/2)+(5*2)=6+10=16

تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی 2

آیا تست ریاضی برای سنجش ضریب هوشی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا