;
سرگرمی

با تست شخصیت باورهای ناخودآگاه رفتار و احساسات خود را از طریق آنچه ابتدا می بینید، کشف کنید.

تست شخصیت باورهای ناخودآگاه؛ تست شخصیت باورهای ناخودآگاه برای کمک به افراد برای کسب بینش در مورد باورها و ارزش های اساسی خود طراحی شده است. این آزمون رفتار و احساسات یک فرد را با درخواست از آنها برای انتخاب تصویری که بیشتر به سمت آن کشیده می شود، ارزیابی می کند. از نتایج آزمون می توان برای ارائه بینش ارزشمندی در مورد شخصیت افراد و نحوه تعامل آنها با جهان استفاده کرد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت زوج خون آشام؛ به نظر شما کدام یک از زوجها خون آشام می باشد؟

تست شخصیت باورهای ناخودآگاه بر اساس روانشناسی گشتالت است که به بررسی چگونگی درک و سازماندهی عناصر بصری در محیط خود می پردازد. این آزمون با ترغیب فرد به انتخاب تصویری که بیشتر به سمت آن کشیده می شود، سعی می کند باورها و ارزش های ناخودآگاه او را که ممکن است در ظاهر آشکار نباشند، آشکار کند. این نوع ارزیابی اغلب در جلسات مشاوره و روان درمانی استفاده می شود، زیرا می تواند بینش ارزشمندی را در مورد فرآیندهای فکری فرد ارائه دهد.

تست شخصیت باورهای ناخودآگاه برای افرادی در نظر گرفته شده است که در مورد خود کنجکاو هستند و می خواهند درک بهتری از نحوه عملکرد ذهن خود به دست آورند. می توان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی یا به عنوان بخشی از یک محیط درمانی استفاده کرد. صرف نظر از اینکه چرا در این آزمون شرکت می کنید ، می تواند بینش ارزشمندی در مورد باورهای ناخودآگاه شما و اینکه چگونه آن باورها بر رفتار شما تأثیر می گذارد، ارائه دهد.

شاید جالب باشد: با نگاه کردن به تصویر و دیدن اولین شی نقاط قدرت و ضعف خود را بهتر بشناسید.

تصویر تست شخصیت باورهای ناخودآگاه

تست شخصیت باورهای ناخودآگاه 1

.

.

شاید جالب باشد: تست هوش جالب با چوب کبریت؛ چابکی و نبوغ ذهنتو با درست کردن این معادله در 8 ثانیه ثابت کن.

شخصیت افرادی که ابتدا یک درخت را دیدند

افرادی که برای اولین بار درختی را در تست شخصیت باورهای ناخودآگاه دیدند معمولا آرام هستند. آنها صبور، ملایم و فهمیده هستند. آنها قدردانی عمیقی از طبیعت و زیبایی آن دارند. آنها تمایل دارند با آرامش به زندگی نگاه کنند و قبل از هر اقدامی در مورد تصمیمات خود فکر کنند. آنها برای صداقت و وفاداری در افراد ارزش قائل هستند و قبل از اینکه به کسی اعتماد کنند وقت می گذارند تا با آنها آشنا شوند. آنها ارتباط قوی با روح طبیعت دارند که به آنها کمک می کند آرامش و وضوح درونی را پیدا کنند.

این هم جالب است: آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی؛ اگه گفتی کدوم دختر خانم زیبارو پرستار نمی باشد و داره اداشو در میاره؟

شخصیت افرادی که ابتدا گوریل را دیدند

افرادی که برای اولین بار گوریل را در تست شخصیت باورهای ناخودآگاه دیدند معمولاً دارای ویژگی های رهبری قوی هستند. آنها مستقل، با اعتماد به نفس و قاطع هستند. آنها شجاع و مایل به ریسک هستند تا به اهداف خود برسند. آنها تمایل دارند هنگام برقراری ارتباط با دیگران قاطعانه رفتار کنند و از درگیری نمی ترسند. آنها به اعتقادات خود علاقه دارند و در صورت لزوم از آنها دفاع خواهند کرد. مهمتر از همه، آنها همیشه به دنبال بهترین منافع خود و خانواده خود هستند.

شخصیت افرادی که ابتدا شیر را دیدند

افرادی که برای اولین بار شیر را در تست شخصیت باورهای ناخودآگاه دیدند، جاه طلب، جسور و مصمم هستند. آنها مشتاق اهداف خود هستند، خواه این اهداف مربوط به شغل باشد یا چیز دیگری. آنها آماده اند تا برای رسیدن به آنچه می خواهند اقدام کنند. آنها در صورت لزوم از ریسک کردن تردید نمی کنند و اعتماد به نفس زیادی دارند. این افراد همچنین دارای حس ذاتی عدالت هستند که به آنها کمک می کند تصمیماتی منصفانه بگیرند.

آیا میدانستید ارنست جونز، روانکاو مشهور کیست؟

ارنست جونز (۱۸۷۹–۱۹۵۸) روانکاو بریتانیایی و معاصر زیگموند فروید بود. او به‌خاطر نوشته‌های گسترده‌اش در مورد روان‌کاوی، که به رایج شدن مفاهیم روان‌شناسی فرویدی کمک کرد، شهرت دارد. جونز یکی از اولین اعضای انجمن روانکاوی وین بود که بعدها به انجمن بین المللی روانکاوی تبدیل شد. او همچنین یکی از سه بنیانگذار موسسه روانکاوی لندن و یکی از اعضای انجمن روانشناسی بریتانیا بود. جونز شخصیتی تأثیرگذار در تاریخ روانکاوی بود و کار او به شکل گیری روانکاوی به عنوان یک علم کمک کرد.

یک واقعیت کلیدی در مورد ارنست جونز این است که او اولین بیوگرافی زیگموند فروید را با عنوان زندگی و کار زیگموند فروید (1953-1957) نوشت. این کتاب نگاهی عمیق به زندگی فروید و نظریه های او ارائه کرد که به گسترش روانکاوی در سراسر جهان کمک کرد. علاوه بر این، جونز چندین اثر دیگر در مورد روانکاوی نوشت، از جمله مقالاتی در مورد روانکاوی (1913)، مقالاتی در روانکاوی کاربردی (1923)، و انجمن های آزاد: خاطرات یک روانکاو (1959).

مطالب پیشنهادی ما:

در مدت زمان 8 ثانیه تست بینایی شناسایی بچه گربه متفاوت را پاسخ دهید!

آزمون شناخت فرد گاز گیرنده؛ اگه خودتو متخصص هوش های تصویری میدونی بگو مرد را چه کسی گاز گرفته است؟

آزمون هوش جمع قلبها؛ اگه خودتو باهووش در مسایل ریاضی میدونی 10 ثانیه ای ارزش هر قلب را پیدا کن

آزمون بینایی ایموجی متفاوت؛ فقط کسایی که چشمای تیزی دارن میتونن ایموجی متفاوت را پیدا کنند

حکایت پادشاه و تخته سنگ در جاده!

در این آزمون شناسایی دروغگو،اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا