;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی؛ اگه گفتی کدوم دختر خانم زیبارو پرستار نمی باشد و داره اداشو در میاره؟

آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی؛ در تصویر آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی ما دو دختر جوان و زیبارو را مشاهده میکنیم که هر دو نفر لباس پرستاری بر تن دارند ولی در واقع یکی از اونها پرستار نمی باشد.

آیا میتونید دختری که خودشو شبیه پرستارا کرده رو شناسایی کنید؟

جالبه: اگه تست شناسایی ربات در میان جمع رو حل کنی خیلی نابغه ایی!

تصویر آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی

آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی 1

جالبه: چرا مورچه ها اندازه سر خود را تغییر می دهند؟

.

.

.

بازی های فکری تمرین هایی هستند که برای تحریک عملکرد شناختی طراحی شده اند و مغز را تشویق می کنند تا برای تکمیل تمرین کار کند. در حالی که بسیاری از مردم دوست دارند بازی های فکری را برای سرگرمی انجام دهند، این تمرینات ساده کاربردهای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، متخصصان مغز و اعصاب اغلب هنگام کار با بیماران برای رسیدن به تشخیص از آنها استفاده می کنند و معلمان اغلب از آنها در کلاس به عنوان ابزار آموزشی استفاده می کنند.

.

.

.

جالبه ببین: می تونی در مدت 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری پشمالو و پیشی کوچولو بازیگوش را پیدا کنی؟

پاسخ آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی

دختری که لباس آبی پوشیده یک پرستار تقلبی می باشد،اگر به آمپولی که وی در دستانش گرفته دقت کنید متوجه می شوید که آمپول از آنتی بیوتیک پر شده و حجم زیادی از آن را هوا تشکیل می دهد که نباید چنین اتفاقی رخ دهد چون باعث مرگ می شود،احتمالا وی در یک کارزار تبلیغاتی مجبور شده است این لباس پرستاری را بپوشد.

آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی 2

آیا آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: از داستاهای کهن و عامیانه،حکایت پادشاه و خواستگاری از دخترش(پشمالو)

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

اینم جالبه: داستان ضرب المثل کفگیر به ته دیگ خورده چیه؟

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

گلن اسمیت، روانشناس عصبی در کلینیک مایو و عضو کمیته سالمندی APA گفت: بسیاری از بازی های فکری این توانایی را با این امید که پیشرفت در سرعت پردازش به سایر حوزه های شناختی منتهی شود ، هدف قرار می دهند. تحقیقات او نشان داده است كه آموزش افراد به یك مهارت شناختی می تواند در سایر زمینه های شناخت مانند حافظه و توجه به بهبود آن منجر شود.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی تعداد مربع؛ در تصویر چندتا مربع وجود دارد،10 ثانیه بیشتر فرصت نداری.

آزمون هوش ریاضی جذاب؛ اگه تو 10 ثانیه نتونی این معادله رو حل کنی باید ریاضی رو از اول بخونی

تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

حکایت موشی که مهار شتر می کشید!از داستانهای مثنوی معنوی

تست شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

اگر چشمان تیزبین دارید در مدت 7 ثانیه تست بینایی فیل با کلاه متفاوت را حل کن؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا