;
سرگرمی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بگم در آینده نه چندان دور چی در انتظارته!

تست شخصیت شناسی آینده نه چندان دور: تست‌های شخصیت اغلب کنجکاوی را برمی‌انگیزد و آینه‌ای درون‌نگر به ویژگی‌های پنهان ما ارائه می‌کند. در میان آنها، این تست با رویکرد منحصر به فرد خود قابل توجه است: انتخاب بین این دو تصویر جنبه های شگفت انگیز شخصیت ما را آشکار می کند. آیا آماده‌اید بفهمید برداشت تان در مورد شما چه می‌گوید؟ با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازی فکری: اگر نابغه ای در حد ارشمیدس این 4 نقطه رو با 3 خط صاف به هم وصل کن!

تست شخصیت شناسی آینده نه چندان دور

قابل انکار نیست که تأثیر تکنولوژی بر زندگی امروز ما بسیار بوده است. به طوری که ما امروز در حال از دست دادن ارتباط خود با دنیای طبیعی پیرامون هود هستیم. در گذشته تفریح و سرگرمی کودکان در کوچه و خیابان و کوه و دشت بود، اما امروزه پای تلویزیون و کامپیوتر و بازی های کامپیوتری.

شما باید سریعاً به تصویر نگاه کنید و کاملاً خود به خود به یک سؤال پاسخ دهید: اولین چیزی که در این تصویر دیدید چه بود؟

مهم به یاد داشته باشید! فقط یک پاسخ سریع می تواند صحیح ترین پاسخ را به شما بدهد.

تست شخصیت شناسی آینده نه چندان دور 1

بازی فکری: مدعیان و حضرات هوش بگن کدوم اینا انسان نیست و یه پری دریاییه؟

.

.

.

.

این هم جالبه: بازی فکری: متقلب فروشگاه رو می تونی پیدا کنی؟!

.

.

نتیجه تست شخصیت شناسی آینده نه چندان دور

صورت زن

اولین چیزی که در تصویر می بینید نشان می دهد که در آینده چه چیزی در انتظار شماست

به زودی باید به زندگی در گروه بزرگی از مردم عادت کنید. ممکن است آن را دوست نداشته باشید، اما این تغییر در زندگی شما فقط می تواند برای شما مفید باشد. این تغییرات شما را به آشنایی های جدید و اکتشافات زیادی در مورد روان انسان به طور کلی می رساند.

گردنبند

اگر اولین چیزی که دیدید یک گردنبند بود، پس ناخودآگاه شما را تشویق می کند که خود را آموزش دهید تا به دانش جدید دست یابید. این زمان مناسبی برای ثبت نام در یک دوره تحصیلی جدید، یادگیری یک حرفه جدید یا گوش دادن به یک سخنرانی مفید است.

اسب

اگر اول اسب را دیدید، پس در مسیر درستی هستید. هر کاری که اکنون انجام می دهید قطعا شما را به موفقیت می رساند. چیزی را تغییر ندهید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید و همیشه به صدای قلب خود گوش دهید. در آینده نزدیک، قطعا افرادی در محیط شما خواهند بود که به شما در تحقق رویایتان کمک خواهند کرد.

پرنده ها

دیدن پرندگان در این تصویر نشان دهنده نیاز به شکوفایی استعدادهای شماست. نیازی نیست توانایی های خود را پنهان کنید. وقت آن است که آنها را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید. اکنون بهترین زمان برای این کار است. بعداً ممکن است خیلی دیر شود.

گوشواره

اولین چیزی که دیدید گوشواره های آب شکل بود؟ این نشان می دهد که در نهایت برای سخت کوشی و طول عمر خود پاداشی دریافت خواهید کرد. کائنات می بیند که شما چقدر زحمت کشیده اید و از قبل برای شما یک هدیه ارزشمند آماده کرده است که بدون شک سزاوار آن هستید.

زنی با لباس آبی

زنی با لباس آبی می گوید که درهای یک زندگی جدید و شگفت انگیز از قبل برای شما باز است. شما آن را باور نخواهید کرد، اما به زودی چیزی شگفت انگیز و شگفت انگیز وارد زندگی شما خواهد شد. باور کن!

سوارکار با شمشیر در دست

آیا شما اولین کسی بودید که مردی سوار بر اسب و شمشیر در دست را دیدید؟ این بدان معنی است که زندگی شما در آینده نزدیک دستخوش تغییرات عمیق خواهد شد. شما نه تنها جهان بینی خود، بلکه احتمالاً روابط خانوادگی خود را نیز تغییر خواهید داد.

اگر یکی از دوستانتان به این دلیل از شما جدا شد نگران نباشید. زندگی شما را از دست افراد تصادفی که فقط خود را دوست شما می نامند نجات می دهد.

 

این مطالب هم جالبن:

سوال هوش: اگه تیزی در حد قرقی بگو داخل تصویر چند مربع می بینی؟!

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

دکمه بازگشت به بالا