;
سرگرمی

هرچیزی که در نگاه اول ببینی نشان می دهد که رویاپردازی یا منطقی!

تست شخصیت لب و جنگل: شخصیت شناسی و روانشناسی جزو اولین نیازهای هر فرد و انسان است که بدانند چجور شخصیتی دارند، در این تست شخصیت باید تقلب نکنید و ببینید که در اولین نگاه چه دیدید، همین و بس. با بخش سرگرمی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تست شخصیت: تعیین درونگرایی یا برونگرایی از روی ماه تولد!

تست شخصیت لب و جنگل

تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود… البته که شناخت کامل انسان پیچیده امری ناممکن است و این تست هم فقط یک شناخت سطحی و موردی از یک فرد است نه در تمام وجوه شخصیتی فرد!

به این ترتیب تست های شخصیت راهی سرگرم کننده و غیررسمی برای شناخت بهتر خود و درک بهتر عواملی است که شما را وادار می کند. آنها همچنین می توانند به ما کمک کنند در مورد رفتار و انتخاب های خود فکر کنیم و چیزهایی را در مورد خود کشف کنیم که نمی دانستیم. با تست شخصیت لب و جنگل و مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تست شخصیت لب و جنگل 1

این هم جالبه: تست هوش: به نظر شما حامله بودن زن واقعیه یا دکتره اشتباه می کنه؟

.

.

.

این رو هم ببین: چیستان: آن چیست که پایین می‌ آید اما هرگز بالا نمی‌رود؟!

این را هم ببینید: بخشنده ای یا حسود؟ کافیه بگی کدوم فنجون رو برای خوردن قهوه انتخاب می کنی!

نتایج تست شخصیت لب و جنگل

در ادامه نتایج این تست روانشناسی را مشاهده خواهید کرد که بسیار جالب خواهد بود:

افرادی که ابتدا جنگل را می بینند

افرادی که در نگاه اول متوجه جنگل شدند،اغلب رویاپرداز هستند. آنها قدرت تخیل بالایی دارند و بسیار خلاق اند. آنها متفکرانی عمیق و متفکر با دید بلندمدت هستند. آنها چیزها را از طریق یک تصویر بزرگ می بینند و بیشتر به ایده ها و مفاهیم کلی علاقه مند هستند تا جزئیات.

چنین افرادی بیشتر بر روی تصویر بزرگ متمرکز هستند و برای کشف و درک جهان به زمان نیاز دارند.

افرادی که ابتدا لب ها را می بینند

افرادی که لب را در تصویر می بینند، اغلب بسیار کاربردی هستند. آنها به حقایق و منطق علاقه دارند تا ایده های انتزاعی. بسیار مراقب هستند و تمایل دارند به جای تصویر بزرگ، روی جزئیات تمرکز کنند. آنها به جای راه حل های تئوریک به دنبال راه حل های مشخص برای مشکلات هستند. آنها عمل گرا بودند و در زندگی و نسبت به مسائل مختلف احساس مسئولیت بالایی دارند.

این چیستان هم جالبه: چیستان: یک دانه در کنج، یک دانه در خانه، هیچ در اتاق، و دو تا در دندان. آن چیست؟

شبکه های اجتماعی امروزه فضایی برای سرگرمی شده اند. در این میان تست های شخصیت جزو پرطرفدارترین نوع محتوا در میان شبکه های اجتماعی هستند.کسانی که می خواهند در ابتدای یک روز کاری سرگرم شوند، این تست شخصیت می تواند به آنها کمک زیادی بکند. آیا از نتیجه این تست شخصیت رضایت داشتید؟ همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

اگر تمرکز بالایی داری در یک نگاه عدد 1 را بین حروف I پیدا می کنی!

چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

چیستان جالب: آن چیست که هم در ماه است،هم نان دارد و هم داروخانه !؟

سوال ریاضی: حاصل عبارت 10/2(1+3) چند می شود؟

داستان تفاوت عشق و هوس که بسیار شنیدنی است!

امتیاز کاربران: 4.65 ( 2 رای)

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا