;
سرگرمی

تست شناسایی تعداد مثلث؛هوش بصری و بینایی خود را بسنجید و بگویید چه تعداد مثلث وجود دارد؟؟؟

تست شناسایی تعداد مثلث: برای موفقیت در چنین چالش فکری ، اول از همه باید بسیار متمرکز باشید. بنابراین ضروری است که بر روی تصویر تمرکز کنید و سعی کنید آنچه را که درک می کنید به نمایش بگذارید.در نگاه اول، ما می توانیم مثلث ها را تشخیص دهیم. ما باید هر یک از آنها را در نظر بگیریم.

تست شناسایی تعداد مثلث

برخلاف بازی های دیگر، این بازی لزوما برای سرگرمی یا سرگرمی نیست. برای کشف توانایی حل مسائل پیچیده است. این به شما امکان می دهد بفهمید چه کاری می توانید انجام دهید و چه چیزی را می توانید بهبود بخشید.

بنابراین، نه تنها توانایی‌های بینایی، بلکه توانایی‌های شناختی نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرند. پازل ها مهارت های منطقی را سخت تر می کنند. آنها به شما می آموزند که بهتر ببینید، تشخیص دهید و استدلال کنید. بنابراین یک راه عالی برای تقویت هوش شماست.

بنابراین با دقت کامل به شناسایی مثلثها بپردازید:

 

تست شناسایی تعداد مثلث-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی تعداد مثلث

پس از گذراندن مدت زمانی برای شمردن مثلث ها، اکنون باید پاسخ خود را بدهید. اگر 15 دیدید درست نیست. اگر 26 را پیدا کردید ، باز هم اشتباه است. خیلی از بازیکنان هم اشتباه کردند. همچنین، بیشتر آنها فقط بر روی مثلثهای بالایی و مراکز تمرکز کرده اند. اما راه حل واقعی این است که 32 مثلث وجود دارد . ترفند این است که برخی در زیر دیگر مثلثها پنهان شده اند شده بودند.

تست شناسایی تعداد مثلث-2

یادآوری می کنیم که این چالش بازی کودکانه نبود. اگر موفق شدید، ما به شما تبریک می‌گوییم. می توانید شاد باشید و به خود افتخار کنید.

اما کسانی که پاسخ درست را پیدا نکردند نباید روحیه شان را تضعیف کرد. کلید موفقیت تمرین است. برای پیشرفت باید از شکست ها درس بگیرید.

آیا این تست را دوست داشتید؟ آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. با اشتراک گذاری آن در شبکه ها، می توانید از آن برای تقویت تعاملات خود با خانواده و دوستان خود بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =

دکمه بازگشت به بالا