;
سرگرمی

اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

 

تست شناسایی خون آشام

تست شناسایی خون آشام: شما صبح خود را با چه چیزی شروع می کنید؟ یک استکان چای، یک ورزش سبک، دوش گرفتن یا …؟ همه این موارد می تواند به جسم ما شور و نشاط خاصی بدهد. اما آیا در مورد تقویت مغز خود در ابتدای روز با معماها و بازی های فکری فکر می کنید؟

تست شناسایی خون آشام می تواند در ابتدای صبح و آخر شب، ذهن و مغز شما را حسابی درگیر خود کند. با ما همراه باشید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

تست شناسایی خون آشام

می دانیم که ارائه پاسخ در زمان محدود شاید کمی مشکل باشد، اما این آزمون ها با زمان محدود تلاش می کنند، ذهن شما را بیشتر درگیر کرده و شما را برای پاسخ گویی آماده کنند. لذا تلاش کنید با دقت تمام به تصویر تست شناسایی خون آشام نگاه کنید. شما تنها 5 ثانیه برای ارائه پاسخ درست فرصت دارید.

در تصویر تست شناسایی خون آشام شما صحنه ای از یک جزیره را مشاهده می کنید. دو زندانی فراری نیز در تصویر دیده می شوند. گویا این دو توانسته اند از یک جزیره دور افتاده که در آنجا تبعید شده بودند، فرار کنند. و از راه دریا در نهایت به این جزیره رسیده اند. همه چیز در تصویر عادی است. اما گویا خون آشامی در تصویر حضور دارد! آیا می توانید آن را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

اینم جالبه: حکایت ضرب المثل بز به پای خود میش به پای خود!!!

تست شناسایی خون آشام-1

شاید جالب باشد: علت تنفر هیتلر از رژلب قرمز: راز هولناکی که آقایان را شوکه می کند!

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

.

.

.

.

کمی سخت بود! اما غیرممکن نبود. اگر هنوز در مورد پاسخ خود شک دارید، باید به پاراگراف های بعدی دقت کنید. اما قبل از آن بهتر است با دقت بیشتری به تصویر بالا نگاه کنید.

.

.

ما پاسخ را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم. پشت درخت نخل را نگاه کنید.اگر خوب ببینیم، می‌توانیم خون‌آشام پنهان شده را شناسایی کنیم.

همچنین ببینید: آزمون تمرکز اعداد: آیا چشم سالمی دارید؟ پس در 9 ثانیه 288 را پیدا کنید

پاسخ تست شناسایی خون آشام

 

تست شناسایی خون آشام

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

برای پیدا کردن اشتباهات تصویری انبار مزرعه فقط 7 ثانیه فرصت دارید! پس با دقت ببینید!

در تست تفاوت تصویری عروس و داماد باید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنید؟

ماجرای عاشقانه مخوف: برادرشوهرم در نبود همسرم به خانه آمد…

باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

آزمون هوش ریاضی سودوکو؛ فقط یک نابغه و عاشق ریاضی می تواند این جدول ریاضی را 30 ثانیه ای حل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا