;
سرگرمی

تست شناسایی رباینده نوزاد؛آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

تست شناسایی رباینده نوزاد: بسیاری از سوالات و معماهای تصویری به این جهت طراحی شده اند تا بتوانند میزان تمرکز یا دقت شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از ما عادت کرده ایم به دیدن کلیات، لذا چشم ما بسیاری از جزئیات را نادیده می گیرد و همین مسئله سبب می شود که ما در بلند مدت جزئی نگر نباشیم.

تست شناسایی رباینده نوزاد

سازنده تست شناسایی رباینده نوزاد معتقد است که تنها افراد تیزبین و جزئی نگر قادرند در یک نگاه دزد نوزاد را شناسایی کنند. به باور وی، افراد کلی بین ممکن است دچار اشتباه شوند و زمان بیشتری را برای پیدا کردن دزد نوزاد سپری کنند.تست شناسایی رباینده نوزاد پس از انتشار در فیس بوک مورد توجه زیادی قرار گرفت و در کمتر از 2 ساعت نزدیک به 1500 مرتبه همرسانی گردید. اما تنها عده کمی از شرکت کنندگان واقعا در یک نگاه توانستنددر این آزمون موفق باشند.

پس اگر به دنبال آزمایش مهارت های شناختی و همچنین تمرکز، تیزبینی و دقت خود هستید،تست شناسایی رباینده نوزاد را از دست ندهید. شما در تست شناسایی دزد نوزاد با صحنه ای روبرو هستید که گویا نوزاد زنی مفقود یا ربوده شده است. چند مظنون نیز در تصویر مشاهده می شود. به نظر شما کدامیک از مظنونان می تواند رباینده نوزاد باشد. شما باید با همان نگاه اول متوجه دزد نوزاد شوید.

اگر آماده هستید، چشمان خود را ببندید و با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست شناسایی رباینده نوزاد-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بله، کاملاً درست است. به کوله پشتی مرد نگاه کنید. دست نوزاد از آن بیرون زده است. لذا این مرد نوزاد را دزدیده است. جالب است که برخی معتقد بودند زنی که نوزاد را بغل کرده است دزد نوزاد است. و او درون کالسکه نوزاد دیگری را خوابانده است!

پاسخ تست شناسایی رباینده نوزاد

 

پاسخ تست شناسایی رباینده نوزاد-2

 

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

آن چیست وقتی لازمش داری پرتش می‌کنی وقتی لازمش نداری برش می‌داری؟

آزمون هوش شناختن روح؛ کدوم زن یک روح می باشد میتونی در 3 ثانیه تشخیص بدی؟

چیستان:هر چی بزرگتر می شوم،کمتر می بینی،من چیستم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا