;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

۳ رنگ رژ لب که دندان‌هایتان را سفیدتر نشان می‌دهند+ عکس

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب به اندازه انتخاب کرم پودری که با پوستتان هم‌خوانی داشته باشد مهم است. رژ لب بسته به رنگی که دارد می‌تواند چهره و لبخند شما را زیباتر کند. همچنین با استفاده از تئوری رنگ‌ها می‌توانید کاری کنید دندان‌هایتان سفیدتر و درخشان‌تر به نظر برسد.

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب

برای این کار یک قانون کلی وجود دارد که باید همیشه در نظر داشته باشید: از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قهوه‌ای، مرجانی یا هر چیزی با ته‌رنگ زرد دوری کنید زیرا باعث می‌شود زردی و لکه دندان‌ها بیشتر به چشم بیاید. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی ببینید انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب چگونه است. با مجله گفتنی همراه باشید.

۳ رنگ رژ لب که دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند

همچنین سعی کنید از رنگ‌های خنثی (از بژ تا قهوه‌ای) که باعث می‌شوند دندان‌ها کدر به نظر برسند خودداری کنید. در عوض به دنبال رنگ‌هایی با ته مایه آبی باشید که باعث سفید به نظر رسیدن دندان‌ها می‌شود.

قرمز با ته‌رنگ آبی

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب1

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب: رژ لب قرمز می‌تواند بهترین همراه برای بهبود لبخند شما باشد. بهتر است رژ قرمز را با ته‌رنگ آبی انتخاب کنید زیرا در چرخه رنگ، آبی متضاد زرد است. قرمز پررنگ، زرشکی یا رنگی مثل توت فرنگی له‌شده طیف‌های رنگی ایده‌آلی هستند.

صورتی کم‌رنگ

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب2

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب: درست مانند قرمز با ته‌رنگ آبی، صورتی کم‌رنگ به لطف ته‌رنگ سرد خود دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهد و ظاهری بسیار نرم و لطیف به چهره می‌دهد. صورتی شکری یا کم‌رنگ ترجیحاً مات رنگ‌های مناسبی هستند.

آلویی و شرابی پررنگ

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب3

انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب: رنگ بنفش مات که در چرخه رنگ با رنگ زرد در تضاد است و آلویی طیف‌های رنگی ایده‌آلی برای روشن‌تر نشان دادن دندان‌ها هستند. این رنگ‌ها مخصوصا در روزهای آفتابی، و همچنین برای پوست‌های سبزه یا برنزه فوق‌العاده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا