;
سرگرمی

اگه دقت نظرت مثل کاراگاه هاست می تونی خیلی راحت تست شناسایی قاتل زن را حل کنی و قاتل را شناسایی کنی!!!

تست شناسایی قاتل زن: معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.

تست شناسایی قاتل زن

با توجه به آنچه که در سطور بالا اشاره شد، هدف از ارائه بازی های فکری و آزمون هایی شبیه تست شناسایی قاتل زن، ایجاد زمینه برای تمرین و فعالیت مناسب برای ورزش دادن مغز است. تا بدین وسیله هم سلامتی آن تضمین شود و هم زمینه برای رشد توانایی های فردی که رابطه مستقیم با عملکرد مغز دارد، فراهم شود.

شما در تصویر تست شناسایی قاتل زن با یک تصویر جالب روبرو هستید. زنی به قتل رسیده است و پلیس سه مظنون به قتل را دستگیر کرده است. پلیس زمان زیادی را برای دستگیری این افراد صرف کرده است، اما در نهایت تاکنون نتوانسته قاتل اصلی را پیدا کند. شرلوک هلمز با بازسازی صحنه قتل توانست در یک لحظه قاتل را شناسایی کند. آیا شما هم می توانید شرلوک هلمز باشید؟

تست شناسایی قاتل زن-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی قاتل زن

اگر پاسخ را با یک دلیل منطقی پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. در صورتی که پاسخ را پیدا نکرده ونیازمند زمان بیشتر هستید، باز هم اشکالی ندارد.البته در خاطرتان باشد، شما هم اکنون نیز برنده آزمون شناسایی قاتل زن هستید. چون در این مدن چند ثانیه بدون آنکه خود متوجه باشید در حال ورزش دادن سلول های خاکستری مغزتان هستید.

مردی که طناب به دست دارد فرد قاتل است. اگر به جسد زن نگاه کنید در او هیچ رد خونی دیده نمی شود. لذا نه او بوسله چاقوی فرد سمت راست کشته شده است ونه بوسیله اسلحه زن  وسطی. مرد اول از سمت چپ با کمک طنابی که در دست دارد زن را خفه کرده است و لذا هیچ رد خونی بر روی جسد باقی نماده است.

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا