;
سرگرمی

در 12 ثانیه کد را بشکنید و ضریب هوشی خود را تست کنید!

تست ضریب هوشی با شکستن رمز: آیا اماده یک چالش هستید؟ تست‌های منطق و تفکر در شبکه‌های اجتماعی محبوب هستند و امروز به شما این فرصت را می‌دهیم که کد را تست ضریب هوشی با شکستن رمز بشکنید . ما یک تصویر با پنج ترکیب داریم که اشتباه هستند، به تصویر نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی می توانید بدست آورید!

این فقط یک بازی سرگرم کننده نیست، این یک تمرین عالی برای مغز شما است . همه ما می دانیم که چقدر مهم است که ذهن خود را فعال و تیز نگه داریم، و این پازل راهی عالی برای انجام این کار است. پس وقت خود را صرف کنید، با دقت فکر کنید و جواب را پیدا کنید. موفق باشید و از چالش لذت ببرید!

چالش بینایی: اگه آبنبات چوبی رو بین بستنی ها پیدا کنی تو معرکه ای!

برای تکمیل این چالش، باید هر ترکیبی از 3 عدد را به دقت بررسی کنید و به دنبال نقاط رنگی قرار گرفته بعد از هر یک از آنها باشید. اگر یک نقطه سیاه وجود داشته باشد، به این معنی است که یکی از اعداد موجود نیست. در حالی که یک نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد، اما در کادر سمت راست نیست. در نهایت، یک نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. این چالش از سطح دشواری برخوردار است. توجه داشته باشید که نقاط رنگی به ترتیب قرار نگرفته اند.

خیلی جالبه: زنان و مردان زرنگ چه ویژگی های خاصی دارند+ نتایج جالب!

تصویر تست ضریب هوشی با شکستن رمز

تست ضریب هوشی با شکستن رمز 1

.

چالشی: تست قدرت دید با پروانه؛ اگه سریع پروانه رو ببینی دیدت خلبانیه!

.

.

آموزش ذهن منطقی می تواند از بسیاری جهات مفید باشد. می تواند به شما کمک کند تصمیمات بهتری بگیرید، خلاق تر باشید و مشکلات را به روشی کارآمد حل کنید . برای حل تست ضریب هوشی با شکستن رمز، مهم است که مغز خود را برای تفکر منطقی و تحلیلی آموزش دهید. این به شما کمک می کند تا الگوها و سرنخ هایی را که ممکن است به یک راه حل موفق منجر شوند شناسایی کنید. از طریق تمرین منطقی، همچنین می توانید مهارت های حل مسئله خود را تقویت کنید و در یافتن سریع پاسخ ها ماهرتر شوید. آموزش مغز برای باز کردن پازل روز ضروری است، بنابراین مطمئن شوید که مدتی را صرف توسعه این مهارت کرده اید.

جالبه: خانوم نرمال در تصویر کدومه؟ اگه بگی درود بر تو!

.

.

حتمن ببینید: کدوم زرافه تنهاست و جفت نداره اگه بگی چشم عقابی داری!

.

پاسخ تست ضریب هوشی با شکستن رمز

تست ضریب هوشی با شکستن رمز 2

آیا تست ضریب هوشی با شکستن رمز را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

با تست شخصیت ما آنچه را که در جستجوی خوشبختی از دست داده اید را کشف کنید!

قصه‌های مشدی گلین خانم؛ پدری که دختراش رو به خرابه برد!

هوش مصنوعی و تصاویر سرداران ایرانی، از هخامنشی تا امروز + تصاویر بخش اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا