;
سرگرمی

تست قدرت دید با پروانه؛ اگه سریع پروانه رو ببینی دیدت خلبانیه!

تست قدرت دید با پروانه برای افرادی است که دید فوق العاده ای دارند. یک پروانه در میان حیوانات جنگل پنهان شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از 5 ثانیه آن را تشخیص دهید. ایا قادر هستید؟

زندگی ماشینی امروز باعث شده که مغز و چشم نیز به مانند دیگر اعضای عمومی بدن فاقد فعالیت باشد. در چالشی که امروز برای شما تهیه کرده ایم، انواعی از حیوانات به تصویر کشیده شده است. اما در میان این حیوانات متنوع یک پروانه کوچک نیز دیده می شود که کاملا استتار شده است. تست قدرت دید با پروانه مجله گفتنی را همراهی کنید.

جالبه: یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

تست قدرت دید با پروانه

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس تست قدرت دید با پروانه بخش سرگرمی مجله گفتنی را نیز انجام دهید.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند. به تصویر با دقت نگاه کنید. همه حیوانات را از نظر بگذرانید. آیا می توانید تشخیص دهید پروانه کجاست؟

حتمن ببینید: کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

تست قدرت دید با پروانه1

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت دید با پروانه

اگر نتوانستید پروانه را بیابید ما آن را علامت زده ایم. تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خودتان پروانه را بیابید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت دید با پروانه در زیر آمده است. اگر می خواهید ببینید کدام یک است، هنوز فرصت هست. اگر می‌خواهید یک بار دیگر نگاه کنید، اکنون فرصت دارید تا به بالا بروید.

تست قدرت دید با پروانه1

برایتان جالب خواهد بود

داستان ملا و کفش مجانی؛ وقتی مرغ همسایه غازه!

شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا