;
سرگرمی

فکر میکنی چشمات چقدر تیزه؟پس جغد پنهان شده رو در تست قدرت بینایی با جغد در 5 ثانیه پیدا کن.

تست قدرت بینایی با جغد: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود.

توهمات نوری تصاویری هستند که ما آنها را متفاوت از آنچه واقعا هستند درک می کنیم. اعتقاد بر این است که آنها زمانی اتفاق می افتد که چشمان ما اطلاعاتی را به مغزمان ارسال می کند که ما را فریب می دهد تا چیزی را درک کنیم که با واقعیت مطابقت ندارد.

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

تصویر تست قدرت بینایی با جغد

تست قدرت بینایی با جغد 1

.

.

اینم جالبه: حقایقی جالب در مورد امپراطوری روم که شاید نمیدانستید.

.

جغدها یک دسته خاص در خانواده پرندگان هستند. معروف به پرنده ای شبگرد است که در طول شب شکار می کند. آنها بیشتر به تنهایی پرواز می کنند، اما گاهی اوقات در گروه هایی به نام “پارلمان” دیده می شوند. به گفته موسسه Owls Trust، “بیشتر جغدها شبگرد هستند و در شب شکار می کنند. آنها را می توان در هنگام غروب نیز در حال شکار مشاهده کرد .” در بریتانیا، برخی از جغدها مانند جغد کوچک و جغد گوش کوتاه، روزانه هستند، به این معنی. که در طول روز شکار می کنند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد

اگر به میان تنه تنه درخت نگاه کنید متوجه می شوید که جغد خود را به خوبی به مانند تنه درخت استتار کرده است.

تست قدرت بینایی با جغد 2

آیا تست قدرت بینایی با جغد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا