;
سرگرمی

فقط افرادی با دید 4K می توانند خرس قطبی پنهان شده را در عرض 8 ثانیه تشخیص دهند!

تست قدرت بینایی با خرس در برف؛ توهمات نوری فریب های بصری هستند که مغز ما را فریب می دهند تا چیزی را که وجود ندارد درک کند. آنها می توانند به دلایل مختلفی ایجاد شوند، مانند نحوه دریافت اطلاعات چشم و مغز، نحوه انعکاس یا شکست نور و حتی نحوه درک ما از چیزها.

این توهمات برای قرن ها وجود داشته است و تا به امروز مردم را شگفت زده و گیج می کند. اشکال متعددی از توهمات نوری وجود دارد که هر کدام روش متمایز خود را برای گمراه کردن چشم دارند. پازل های توهم نوری به همان اندازه که چالش برانگیز هستند سرگرم کننده هستند. امروز ما تست قدرت بینایی با خرس در برف را که واقعاً گیج کننده است برای شما آماده کرده ایم. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید آن را حل کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با خرس در برف

تست قدرت بینایی با خرس در برف 1

.

.

.

تصویر بالا نمایی از قطب را نشان می دهد. در ابتدا، ممکن است تصویر عادی به نظر برسد، اما اینطور نیست. یک شکارچی خطرناک در محیط یخی پنهان شده است. در اینجا یک خرس قطبی پنهان شده است. آیا می توانید آن را در مدت زمان معین پیدا کنید؟ برای حل این معمای نوری خاص، 8 ثانیه به شما فرصت می دهیم. وقت خود را هدر ندهید؛ اگر می خواهید خرس را ببینید دست به کار شوید.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با خرس در برف

تست قدرت بینایی با خرس در برف 2

آیا تست قدرت بینایی با خرس در برف را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا