;
فرهنگ و هنرهنرمندان

8 حقیقت جالب درباره نیکول کیدمن، زن خوش استایل هالیوود

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن: نیکول ماری کیدمن (Nicole Mary Kidman) بازیگر و خواننده آمریکایی-استرالیایی است که برنده جایزه اسکار شده است. وی متولد 20 ژوئن 1967 (30 خداد 1346) است. پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده‌ است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی است. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش «جانل آن» آموزشیار پرستار بود.

حرفه نیکول کیدمن با موفقیت‌های زیادی مواجه است . استرالیایی که برای بازی در چندین فیلم مانند Mouling Rouge، Eyes Wide Shut، The Others و سریال Big Little Lies شناخته شده است، ما را کاملاً تسخیر کرده است.

 

داغ و تازه: بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

 

چهره او و استعدادش غیرقابل انکار است. شکی نیست که نیکول خود را به عنوان یکی از بازیگران بزرگ هالیوود تثبیت کرده است و جوایز و افتخار آفرینی های او، این را ثابت می کند.

او جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، یک جایزه انجمن بازیگران سینما، دو جایزه Primetime Emmy و شش گلدن گلوب دریافت کرده است.

در این بخش از فرهنگ و هنر به 8 حقیقت جالب درباره او می پردازیم که برای شما جالب خواهد بود. با وب سایت گفتنی همراه باشید.

همچنین بخوانید: عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص!

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن

1- او در واقع استرالیایی نیست

این بازیگر با وجود اینکه در استرالیا بزرگ شده است، در آن کشور متولد نشده است، اما آمریکایی است. نیکول در 20 ژوئن 1967 در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد. در آن سال پدرش به عنوان محقق پزشکی در دانشگاه محلی در جزیره کار می کرد.

2- بازیگری انتخاب اولش نبود

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن- نیکول کیدمن با لباس یاسی

نیکول استعدادهای متعددی دارد، اگرچه اولین موردی که روی آن شرط بندی کرد استعدادی نبود که امروز می شناسیم. کیدمن قبل از بازیگری به دنیای باله وارد شد. حتی قبل از آن، او به عنوان راهنما در سینما کار می کرد.

3- فوبیای اصلی او عجیب به نظر می رسد

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن- نیکول کیدمن با لباس سبز براق

شاید بتوان فکر کرد که برای سلبریتی‌های بزرگ، فوبیای آن‌ها بر اساس یک فیلم بد، نقد بی رحمانه یا تصادف در صحنه اسکار است. با این حال، فوبیای نیکول کاملاً غیرمنتظره است: او از پروانه ها می ترسد.

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن

4- ازدواج با ستاره های بزرگ

 

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن- نیکول کیدمن و تام کروز

عشق بارها وارد زندگی او شد، هرچند که اصلاً محتاطانه نبود. اولین شوهرش تام کروز بود. یک روز قبل از کریسمس، در 24 دسامبر 1990، هر دو بازیگر ازدواج کردند. آنها در جریان فیلمبرداری فیلم Days of Thunder با هم آشنا شدند. بیش از یک دهه با هم زندگی کردند و دارای دو فرزند خوانده هستند: ایزابلا جین کروز 30 ساله و کانر آنتونی کروز 27 ساله.

حقایق جالب درباره نیکول کیدمن- نیکول کیدمن و همسرش کیت اوربان

در سال 2006 کیدمن با کیت اوربان خواننده کانتری نیوزلندی-استرالیایی ازدواج کرد که یک سال قبل با او آشنا شده بود. او در مصاحبه ای با کمال تعجب گفت: ما واقعاً همدیگر را نمی شناختیم، در دوران ازدواج با هم آشنا شدیم. همه چیز خوب پیش رفت، زیرا تا به امروز، عشق مان پابرجاست. آنها هر دو والدین دو دختر هستند: ساندی رز و فیث مارگارت.

5- اولین زن استرالیایی برنده اسکار محسوب می شود

نیکول اولین زن استرالیایی بود که برای بازی در نقش ویرجینیا وولف در فیلم The Hours برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.

6- در نوجوانی او را بابا لنگ دراز صدا می زدند

او درباره خودش گفته که در نوجوانی به علت قد بلندش در اغلب نمایش های مدرسه پذیرفته نمی شده و همچنین از سوی دیگران با لقب “بابا‌ لنگ‌ دراز” صدا زده می شده است.

7- ابتدا قرار بود او در فیلم خانم و آقای اسمیت بازی کند

نیکول کیدمن در ابتدا قرار بود که در فیلم خانم و آقای اسمیت، به جای آنجلینا جولی نقش آفرینی کند و در واقع او کسی بود که برد پیت را به عنوان نقش مقابلش در نظر گرفت.

8- به تحصیلات اهمیت زیادی می دهد

پدر وی یک متخصص شیمیدان معروف بود و از همین جهت نیکول در سال های نوجوانی تمرکزش را روی تحصیلات آکادمیک گذاشته بود.

 

لینک های مرتبط:

جذابترین بازیگران زن هالیوود با چشمان قهوه ای را بشناسید

جذاب ترین مردان هالیوود چه کسانی هستند؟

10 عادت افراد مشهور که در ابتدا عجیب به نظر می رسند اما توضیحی دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا