;
سرگرمی

شیر پنهان شده را در این تصویر توهم نوری در 8 ثانیه میتونید پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی با شیر در جنگل: به دنبال علاقه ای هستید که افکار را فرا می خواند؟ توهمات نوری احتمالاً به سادگی تشنگی شما را برای پازل های هوشمندانه برای افزایش ضریب هوشی فرو می نشاند. این عکس ها بیش از یک قسمت دارند قسمتی از یک تصویر طبیعی که در آن حیوانی به صورت طبیعی یا مصنوعی در آن می باشد که به راحتی دیده نمی شود.

اگر در طول زمان مشخص شده توانستید شیر را تست قدرت بینایی با شیر در جنگل بیابید، خود را فردی با ضریب هوشی عالی و چشمانی تیزبین باید بدانید. ولی اگر هم نتوانستید این کار رو انجام دهید نگران نباشید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با شیر در جنگل

تست قدرت بینایی با شیر در جنگل 1

.

.

.

این توهم نوری جنگلی را نشان می دهد که به رنگ نارنجی است. چیزی که شبیه فصل پاییز به نظر می رسد، جنگل را چنان نارنجی می کند که شیر به راحتی در یک دید ساده استتار می شود. بوته‌های بیشماری با برگ‌های نارنجی وجود دارد که هر کدام در بوته‌ها و روی زمین قرار دارند، اما همه آنها حواس مخاطب را پرت می‌کنند و به سادگی می‌توانند باعث شوند که جستجوی شیر بیشتر طول بکشد.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با شیر در جنگل

تست قدرت بینایی با شیر در جنگل 2

آیا تست قدرت بینایی با شیر در جنگل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا