;
سرگرمی

اگر بتوانید پاندا را در 7 ثانیه در بین انسان ها ببینید، چشمانتان به تیزی یک عقاب است.

تست قدرت بینایی با پاندا: تصاویری که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما در درک چیزها را به چالش می کشند، به عنوان “توهمات نوری” شناخته می شوند. توهمات نوری توانایی ویژه ای برای درک و حفظ توجه کاربر برای یک دوره زمانی دارند.

مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری منابع خوبی برای مطالعه نحوه عملکرد مغز انسان هستند. دانشمندان از توهمات نوری در زمینه روانکاوی استفاده می کنند.علاوه بر این، با تمرین منظم، توهمات نوری برای تقویت توانایی های شناختی و مهارت های مشاهده ای در افراد مفید هستند.

آیا مهارت مشاهده خوبی دارید؟ پس تست قدرت بینایی با پاندا را در 7 ثانیه انجام دهید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با پاندا

تست قدرت بینایی با پاندا 1

.

.

.

تصویر بالا توسط Tracy Lynn Heightchew در سال 1978 گرفته شده است. می بینید که این تصویر مملو از مردان و زنان از قومیت های مختلف است. اما آیا چیز دیگری را از دست دادید؟ در این تصویر سیاه و سفید یک پاندا وجود دارد و چالش پیش روی شما این است که پاندا را در 7 ثانیه در بین انسان ها پنهان کنید.پاندا با انسان ترکیب شده است که تشخیص پاندا را دشوار می کند. اما افرادی که تیزبین‌ترین چشم‌ها را دارند می‌توانند پاندا را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با پاندا

تست قدرت بینایی با پاندا 2

آیا تست قدرت بینایی با پاندا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا