;
سرگرمی

فقط یک چشم تیزبین میتونه در یک نگاه کرم ابریشم را پیدا کنه.

تست قدرت بینایی با کرم ابریشم: تصاویری که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما در درک چیزها را به چالش می کشند، به عنوان “توهمات نوری” شناخته می شوند. توهمات نوری توانایی ویژه ای برای درک و حفظ توجه کاربر برای یک دوره زمانی دارند.

مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری منابع خوبی برای مطالعه نحوه عملکرد مغز انسان هستند. دانشمندان از توهمات نوری در زمینه روانکاوی استفاده می کنند. علاوه بر این، با تمرین منظم، توهمات نوری برای تقویت توانایی های شناختی و مهارت های مشاهده ای در افراد مفید هستند.آیا مهارت مشاهده خوبی دارید؟ پس تست قدرت بینایی با کرم ابریشم ما را انجام دهید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با کرم ابریشم

تست قدرت بینایی با کرم ابریشم 1

.

.

.

کلید حل این چالش توهم نوری، مشاهده دقیق تصویر است. با دقت به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا چیزی در تصویر می بینید؟ ما بر این باوریم که برخی از شما ممکن است با مهارت‌های مشاهده‌ای درخشان خود در شناسایی به راحتی و در یک نگاه کرم ابریشم را بیابید در حالی که ممکن است اکثر مردم چند ثانیه ای طول بکشد تا کرم را پیدا کنند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با کرم ابریشم

تست قدرت بینایی با کرم ابریشم 2

آیا تست قدرت بینایی با کرم ابریشم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا