;
سرگرمی

مهارت های هوشی خود را در رسیدن به مکعب جادویی در 15 ثانیه آزمایش کنید!

تست هوش مکعب هزارتو: امروز، ما به شما فرصتی برای استراحت با یک معمای تصویری ارائه می دهیم. در واقع، با تمام مسئولیت ها و کارهایی که هر روز باید با آن روبرو شوید، مهم است که زمانی را برای استراحت اختصاص دهید تا بیش از حد کار نکنید. با تست هوش مکعب هزارتو، می توانید سرگرم شوید و برای چند دقیقه ذهن خود را پاک کنید. پس راحت باشید و به محض اینکه احساس آمادگی کردید شروع کنید.

برای حل این معمای تصویری، به ذهن تحلیلی تیز، مهارت های مشاهده خوب و تمرکز زیاد نیاز دارید. بنابراین، ما قصد داریم تصویری را به شما ارائه دهیم که روی آن یک هزارتوی عظیم، یک جادوگر و یک مکعب جادویی وجود دارد. هدف شما کمک به دستیار برای یافتن راه خود در پیچ و خم خواهد بود تا بتواند به محل مکعب جادویی خود برسد.

جالب است بخوانید: افسانه دختر ندیمه که نامزد شاهزاده خانوم را قاپید!

تصویر تست هوش مکعب هزارتو

تست هوش مکعب هزارتو 1

.

.

.

ممکن است در ابتدا اینکار برای شما سخت باشد و مسیرهایی که انتخاب می کنید بن بست باشد. با این حال، راهی از طریق این پیچ و خم وجود دارد که به هدف نهایی شما منتهی می شود. بنابراین، چندین جهت را امتحان کنید تا زمانی که مسیر مناسب را پیدا کنید. قبل از هر چیز لازم است بدانید که این نوع پازل در اینترنت بسیار پرطرفدار است و حتی بسیار محبوب و پرطرفدار است. در واقع، جنبه بسیار سرگرم کننده آنها به شما این امکان را می دهد که آرام شوید. با صرف وقت برای استراحت در این روش، از مشکلات مغزی در کاهش حافظه جلوگیری می کنید.

.

.

.

پاسخ تست هوش مکعب هزارتو

حتمن بخوانید: داستان جالب و شنیدنی راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان!

همسر آقای دکتر کدوم خانوم خوشگله هست؟

تست هوش مکعب هزارتو 2

آیا تست هوش مکعب هزارتو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جالب هستند:

شرکت کنید: آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ پس شروع کنید!

برادران دالتون در واقعیت چه شکلی بودند+ تصاویر

آیا چشمانی به تیزبینی یک گربه دارید تا بتوانید 4 تفاوت تصویری را 10 ثانیه ای پیدا کنید؟

تصاویر نسخه‌های مدرن پرنسس‌های دیزنی پسر کش شده اند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا