;
سرگرمی

تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

تست قدرت بینایی: آیا می خواهید سطح بینایی و قدرت دید خود را مورد آزمایش قرار دهید؟

بسیاری از معماهای تصویری شما را از زوایای مختلف می سنجند. اگر می خواهید میزان خلاقیت ذهنی و دقت خود را افزایش دهید تست قدرت بینایی امروز برای پیدا کردن زنگوله را از دست ندهید!

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری نقشه دارک بچه دزدی رو کی کشیده؟ اگه حس ششمت قوی هست میتونی بفهمی!

یادتان نرود برای این که قدرت دید شما را به چالش بکشیم بایستی زنگوله را در کمتر از 3 ثانیه ببینید. بنابراین تمام حواس خود را در این لحظه متمرکز کنید. از شما می خواهیم که با دقت به تصویر نگاه کنید. در تصویر تعداد زیادی پاپانوئل می بینید اما چیزی که مهم است پیدا کردن یک زنگوله در بین این شلوغی است.

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

تصویر تست قدرت بینایی

تست قدرت بینایی: زنگوله را پیدا کنید

برای دیدن پاسخ تست قدرت بینایی و پیدا کردن زنگوله صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید:

.

این خبر رو از دست نده: عاشق شدن نامجون لیدر بی تی اس خبرساز شد! آیا او عاشق شده؟!

.

اگر زمان را از دست داده و نتوانستید مکان زنگوله را پیدا کنید 3 ثانیه دیگر به شما فرصت می دهیم یکبار دیگر برگردید و به تصویر نگاه کنید

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

.

.

آیا موفق شدید؟

پاسخ تست قدرت بینایی

همان طور که در تصویر علامت زده ایم این پاپانوئل ناقلا زنگوله را در دستش گرفته. خب آیا پیدا کردن زنگوله برای شما آسان بود؟

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

پاسخ تست قدرت بینایی

آیا در یافتن پاسخ تست قدرت بینایی به اندازه کافی سرعت داشتید؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست قدرت بینایی به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

چشم حساس ترین عضو بدن انسان ها:

چشم حساس‌ترین عضو بدن انسان و احتمالا کاربردی‌ترین آن‌ها است. در مورد عملکرد چشم و بینایی انسان چقدر می‌دانیم؟ بیش از ۸۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز ما از طریق چشم ها انجام می شود پس می توان گفت مهمترین حس انسان، حس بینایی اوست. کارکرد چشم و بطورکلی اجزای سیستم بینایی انسان با هم کار می‌کنند تا تصویری از دنیای خارج تهیه کنند تا  مغز آن را تفسیر کند و ادراک انسان شکل گیرد.

توانایی تشخیص نور و روشنایی تقریباً در تمام موجودات زنده اعم از جانوران و گیاهان وجود دارد. گیاهان از طریق فرآیند فوتوسنتز از نور برای رشد خود استفاده می‌کنند. جانوران از نور برای شکار کردن یا تشخیص و فرار از دست شکارچی استفاده می‌کنند.

برخی معتقدند که توسعه‌ی دید استریوسکوپیک در کنار بزرگ شدن مغز انسان و همچنین استفاده نکردن از دست‌ها برای حرکت و در نتیجه آزاد شدن دست‌ها برای انجام کارهای پیچیده‌تر باعث شده است انسان به چنین سطح بالایی از هوش و توانمندی دست یابد. گفتنی است این دید اغلب به توانایی درک عمق و دید سه بعدی اشاره دارد که ناشی از اطلاعات بصری است که از دو چشم دریافت می‌شود.

تست بینایی چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آن ها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

قدرت بینایی در مردان و زنان متفاوت است!

مردان و زنان به طور متفاوتی به اشیا نگاه می‌کنند. وقتی هردوی آن‌ها یک فیلم را می‌بینند مردان به جزئیات و حرکات کوچک و زنان به تفاوت رنگ‌ها و چگونگی تغییر آن‌ها دقت می‌کنند.
هم چنین در یک مکالمه آن‌ها به طور متفاوتی تمرکز می‌کنند. مردان در حال صحبت به لب‌های شخص مقابل نگاه می‌کنند و حرکات پشت سر گوینده راحت‌تر حواس آن‌ها را پرت می‌کند. درحالی که زنان به گفته‌های شخص گوش می‌کنند و نگاهشان متناوبا بین چشم‌ها و بدن گوینده جابجا می‌شود. برخی افراد هم توجه بصری خود را تقسیم می‌کنند.

تست های جالب دیگه که باید ببینین:

فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا