;
سرگرمی

اگر می توانید این معما را در 15 ثانیه حل کنید، بیایید ببینیم چقدر باهوش هستید؟

تست هوش ارزش مثلث نارنجی: تست های هوش روشی موثر برای اندازه گیری ضریب هوشی شماست. این بازی‌های سرگرم‌کننده هوش شما را از طریق چالش‌هایی که مهارت‌های مشاهده، سرعت فکر، مهارت‌های تحلیلی و توانایی‌های حل مسئله شما را آزمایش می‌کنند، تحریک می‌کنند.

سعی کنید آزمون هوش ریاضی امروز را که به نام تست هوش ارزش مثلث نارنجی خدمت شما همراهان عزیز ارائه نموده ایم را در 15 ثانیه حل کنید و ثابت کنید که از نظر ریاضی باهوش و زرنگ هستید. در این تست هوش قصد داریم با یک پازل ریاضی توانایی های فکری شما را بسنجیم. در تصویر تست هوش ارزش مثلث نارنجی شما 3 معادله دارید که مجهولات آنها اشکال دایره، مربع و مثلث هست.

چالش شما شناسایی ارزش مثلث خواهد بود. برای انجام این کار، ابتدا باید مقادیر سایر اشکال که دایره و مربع می باشد را تعیین کنید. ما به شما توصیه می کنیم قبل از انجام شمارش معکوس به خوبی تمرکز کنید. این آزمون ریاضی آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

 

تصویر تست هوش ارزش مثلث نارنجی

تست هوش ارزش مثلث نارنجی 1

.

.

.

تست هوش ارزش مثلث نارنجی یک بازی فکری بسیار ساده و آسان است اگر متوجه شوید که سوال چیست. در حین حل این بازی هوش فکری، باید مشکل را تجزیه و تحلیل کنید و باید به آن پاسخ دهید! این بازی‌های فکری به شما کمک می‌کند تا ذهن و سطح هوش خود را به روشی نوآورانه آزمایش کنید. در حین حل این پازل های بازی فکری، باید به طور کامل روی آنچه که باید حل کنید تمرکز کنید. از این رو، ما با یک معمای بازی فکری مهیج روبرو شده ایم و امیدواریم که شما نیز به حل این بازی فکری علاقه مند شوید. برای یافتن راه حل برای این معما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ تست هوش ارزش مثلث نارنجی

مقدار مثلث 1 است. برای رسیدن به این نتیجه، فرمول محاسباتی زیر را باید دنبال کنید. با پیدا کردن مقدار دایره با معادله اول به صورت زیر شروع کنید:

دایره = X. بنابراین X + X = 10; 2 X = 10 و X = 5. سپس دایره ارزش 5 دارد.

سپس با معادله دوم به دنبال مقدار مربع Y بگردید که:

X * Y + Y = 12; 5 Y + Y = 12; 6 Y = 12 و Y = 2 بدست می آورید. مقدار مربع 2 است.

بنابراین می توانید مقدار مثلث قرمز رنگ Z را با آخرین معادله بدست آورید:

X * Y – Z * X = X، یا 5 * 2 – Z * 5 = 5. بنابراین Z = 1.

تست هوش ارزش مثلث نارنجی 2

آیا تست هوش ارزش مثلث نارنجی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا