;
سرگرمی

هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی؛ فقط یک فرد نکته سنج در 7 ثانیه متوجه می شود کدوم آرایشگر تقلبی می باشد.

هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی؛ در تصویر هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی ما دو زن جوان را مشاهده می کنیم که برای اصلاح موهای خود و زیبایی چهره به آرایشگاهی مراجعه نموده اند و دو فرد آرایشگر نیز مشغول انجام دادن کار خود هستند،ولی یکی از آنها آرایشگر نمی باشد.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید کدامیک از دو نفر آرایشگر تقلبی می باشد.

 

تصویر هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی

هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی 1

.

.

.

فرصت خوبی است که شما با کمک تست هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی، ثابت کنید استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و می توانید با توانائی ها و مهارت های شناختی بالای خود، هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. این روزها بازی فکری فکری و انواع و اقسام معماها و پازل‌های تصویری شبیه هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، چرا که مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و رشد و توسعه حداکثری آنها را تضمین می کنند.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی

همان طور که اشاره شد فقط یک فرد نکته سنج متوجه می شود کدام فرد آرایشگر تقلبی می باشد،آرایشگر تقلبی فرد سمت چپی می باشد.اگر به آب پاشی که در دست وی می باشد دقت کنید متوجه می شوید که یک حشره کش می باشد که هیچ ارایشگری از حشره کش برای موی مشتریان خود استفاده نمیکند.

هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی 2

آیا تست هوش تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. هیچ کدام آرایشگر نیستند. قیچی ها را دقت کنید. با انگشت بزرگ هیچ کی قیچی نمی گیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا