;
سرگرمی

تست هوش تصویری هندسه فضایی؛از زاویه دید مشخص شده کدوم یک از شکلها به مکعب فضایی شبیه است؟؟؟

تست هوش تصویری هندسه فضایی: گذراندن این آزمون بصری به مهارت های خاصی نیاز دارد. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟در این بازی توانایی شما در تفکر و درک شما از فضا مورد آزمایش قرار می گیرد. وقتی صحبت از فضا شد، آیا می‌دانستید که ردپایی که اولین فضانوردان روی ماه بر جای می‌گذارند برای همیشه حک می‌شود؟

در واقع، در ماه، هیچ جو یا فعالیتی از ستاره وجود ندارد که بتواند ساختار ماه را تغییر دهد. این آثار تا پایان عمر ماه باقی خواهند ماند، مگر اینکه شهاب‌سنگ‌ها بر روی آن سقوط کنند. بیایید بازی کنیم و سعی کنیم این تست تصویری را به صورت سه بعدی حل کنیم.

تست هوش تصویری هندسه فضایی

این تست آسان به نظر می رسد، اما نباید آن را دست کم گرفت. اگرچه برای همه سنین و سطوح هوشی قابل دسترسی است، اما نیاز به چابکی ذهنی و توانایی فرافکنی تفکر شما در فضا دارد.

این چالش ترکیبی از یک بازی معمایی و مکعبی است که ذهن شما را به شکلی منحصر به فرد و جالب محک خواهد زد. برای به پایان رساندن آن باید مدبر باشید. شما باید بتوانید در فضا فکر کنید و حرکات خود را در مغزتان محاسبه کنید.

این بازی یک تجربه سرگرم کننده و چالش برانگیز را ارائه می دهد که همه می توانند از آن لذت ببرند. چه یک بزرگسال یا یک کودک باشید، مطمئناً در حالی که مغز خود را تحریک می کنید، اوقات خوبی خواهید داشت. بنابراین، آیا برای چالش آماده هستید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

در تصویر گزینه هایی است که در اختیار دارید. هر یک از این گزینه ها شامل تعدادی جعبه است، اما تنها یکی از آنها انتخاب مناسبی است.

برای یافتن راه حل، باید بتوانید تعیین کنید که کدام گزینه مناسب است و سپس پازل را کامل کنید. این امر مستلزم تجزیه و تحلیل دقیق هر گزینه و درک روشنی از آنچه می خواهید انجام دهید.

پاسخ تست هوش تصویری هندسه فضایی

راه حل های این تست:

بلوک D دقیقاً با مربع های گم شده در پازل مطابقت دارد. اگر به صورت عمودی یا افقی نگاه کنید، تمام مربع ها کاملاً مطابقت دارند.

 

تست هوش تصویری هندسه فضایی-2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا