;
سرگرمی

یکی از خطوطی که دوست دارید را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی در سرتان می گذرد؟

 تست خطوط: یکی از خطوطی که دوست دارید را انتخاب کنید و ویژگی های جدید خود را در این تست تصویری کشف کنید. تست روانشناسی امروز شما را غافلگیر خواهد کرد، پس توجه کنید.

از این فرصت استفاده کنید. تست های شخصیت طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. بنابراین از شما می خواهیم به پاراگراف های زیر توجه ویژه ای داشته باشید. اگرچه این تست‌های روان‌شناختی اعتبار علمی ندارند، اما باید به خاطر داشته باشیم که این چالش‌ها به ما ایده می‌دهند که افراد اطراف ما چگونه هستند.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

تنها کاری که باید در تست خطوط امروز انجام دهید این است که با دقت به تصویری که به شما نشان خواهیم داد نگاه کنید، همان چیزی که بیشتر از همه دوست دارید را انتخاب کنید.

این آزمون‌ها که معمولاً در حوزه روان‌شناسی بالینی استفاده می‌شوند، ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و شخصیتی (احساسات و نگرش‌های) یک فرد خاص را فراهم می‌کنند.

تصویر تست خطوط:

 تست خطوط-یکی از خطوطی که دوست دارید را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی در سرتان می گذرد؟

 تست خطوط: تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نقاشی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را در تصویر جلب کرده است. جرات کنید این تست تصویری را انجام دهید.

نتایج تست خطوط را بخوانید:

شماره 1

اگر اولین چیزی که در تصویر دیدید رسم 1 بود، به این معنی است که شما جذب دو راه حل مختلف شده اید. حتی اگر یکی را انتخاب کنید، همیشه فکر جایگزین دیگر را متوقف خواهید کرد، زمانی که کاری که باید انجام دهید رسیدن به یک نقطه خنثی است.

شماره 2

در مورد ترسیم 2 که توجه شما را به خود جلب کرد، اجازه دهید به شما بگوییم که این بدان معناست که شما بسیار نگران این هستید که آیا در آینده به موفقیت خواهید رسید یا خیر. اگرچه مهم است، اما فراموش نکنید که هدیه شما نیز همین است. زندگی کنید و از هر لحظه لذت ببرید.

 شماره 3

 تست خطوط: اگر اولین چیزی که در تست شخصیت دیدید، نقاشی سوم بود، به این معنی است که با وجود مشکلاتی که شما را نگران کرده است، همچنان مسئولانه عمل می کنید تا از نظر عاطفی پایدار بمانید. این مسیر را دنبال کنید، به راه حل خواهید رسید.

شماره 4

از طرف دیگر، اگر ابتدا نقاشی 4 را دیده اید، اجازه دهید به شما بگوییم که شما یکی از کسانی هستید که به دلیل خلاقیت فوق العاده ای متمایز هستید. البته، شما هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای مدیریت احساسات و ایده های خود هستید.

 شماره 5

 تست خطوط: اگر تصویری که بیشتر توجه شما را به خود جلب کرد، نقاشی پنجم بود، این فقط می تواند به این معنی باشد که شما از یک ناامیدی شدید رنج می برید که شامل غم و عصبانیت است. شما احساس می کنید که همه چیز بر علیه شماست، اما برای پاکسازی ذهنتان به یک لحظه آرامش نیاز دارید.

شماره 6

در صورتی که نقاشی 6 توجه شما را به خود جلب کرد، اجازه دهید به شما بگوییم که ممکن است در جستجوی هویت خود باشید. صبور باشید، پاسخ ها به مرور زمان خواهند رسید. از ناامید شدن بپرهیزید و به یاد داشته باشید که هیچ چیز بهتر از خوشحالی با خودتان نیست.

شماره 7

اگر اولین چیزی که در تست شخصیت دیدید رقم هفتم بود، به این معنی است که شما از آن دسته افرادی هستید که برای یافتن سطح مشخصی از تعادل و هماهنگی در زندگی خود بسیار تلاش می کنید، این ویژگی شما را خاص و خاص می کند. منحصر به فرد. .

 شماره 8

 تست خطوط: در نهایت، در صورتی که نقاشی 8 مورد علاقه شما بوده است، به شما می گوییم که معنای آن این است که شما در یکنواختی نسبتاً سمی ثبات دارید. یعنی به زندگی در میان مشکلات عادت کرده اید، اما باید دیدگاه خود را تغییر دهید و با نگاه دیگری زندگی کنید.

نظر شما در مورد این مسابقه چیست؟

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، نگران نباشید. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید: تست های شخصیت بیشتر درگفتنی، و تمام.

تست شخصیت چیست؟

به گفته تحلیلگران، آزمون های شخصیت، ابزاری تجربی هستند که هدف آن اندازه گیری یا ارزیابی یک ویژگی روانشناختی خاص است. به همین دلیل است که آنها در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده اند زیرا بسته به نوع (پرسشنامه، تصویری و نگرشی) ویژگی های مختلفی را تعریف می کند که ممکن است درباره خود و آنچه در مورد چیزها فکر می کنید نمی دانستید.

ما در طول زندگی خود تجربیاتی را جمع آوری می کنیم که نحوه زندگی، شخصیت یا شخصیت ما را برای مواجهه با برخی از تجربیات روزانه شکل می دهد. در درون آنها، تجارب آسیب زا وجود دارد که در ناخودآگاه ما انباشته می شود و زمانی که با محرک های خاصی روبرو می شویم، شکوفا می شوند.

چرا مهم هستند؟

تست‌های شخصیت، آزمون‌هایی هستند که بر روی داوطلبان شغل و با هدف شناخت استعدادها، علایق و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها انجام می‌شود. علاوه بر این، آنها می توانند پایه هایی برای پیش بینی اینکه آیا متقاضی مورد نظر با ارزش ها و تیم کاری سازمان شما با موفقیت تطبیق می یابد، داشته باشند.

منشاء آزمون های تصویری

اولین تست های شخصیت در سال 1920 ایجاد شد و هدف آن تسهیل فرآیند انتخاب پرسنل بود. اکنون، کاربران زیادی از نقاط مختلف جهان علاقه مند هستند تا در مورد نحوه زندگی خود بیشتر بدانند که معمولاً از این تست ها استفاده می شود.

ممکن است برای شما جالب باشد:

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

تو روابط بی قراری یا نه؟ بگو اول چی دیدی؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا