;
سرگرمی

تست هوش تصویری پیدا کردن بچه: به نظر شما کدوم یکی از این بچه های با نمک بچه این آقا هست؟

تست هوش تصویری پیدا کردن بچه: به این پدر کمک کنید بچه خودش رو پیدا کنه. به نظر شما کدوم یکی از این بچه های با نمک بچه این آقا هست؟ این 3 تا کوچولوی خون آشام منتظر کمک شما هستند. پدر و فرزند رو به آغوش هم برگردونید.

ببینید: شخصیت های دیزنی در جهان امروز اگر بودند چه رنج هایی می کشیدند؟! بخش دوم

تصویر تست هوش تصویری پیدا کردن بچه:

ماجرا از این قرار است که این پدر خون آشام چند وقتی هست که حافظه خودش را از دست داده، گروهی که با وی دشمنی دارند قصد دارند فرزند واقعی او را عوض کنند. حالا در این موقعیت حساس کمک کنید تا این پدر فرزند خودش را پیدا کند؟ آیا می توانید به او در یافتن بچه اش کمک کنید؟ اگر خیلی باهوش هستید در کمتر از 5 ثانیه متوجه می شوید!

این هم جالبه: تست بینایی باگزبانی را در بین خرگوش ها پیدا کنید؟ اگر چشمان قوی دارید!

شاید جالب باشد: تست شخصیت کف بینی: کف دستت نشون می ده کدوم عنصری و استعدادت تو چه شغلیه!

تست هوش تصویری پیدا کردن بچه

پاسخ تست هوش تصویری پیدا کردن بچه در پایین صفحه:

شاید جالب باشد: تست بینایی پلاتی‌پوس: افرادی که تیزبینی شون کل همه رو می خوابونه نوک اردکی متفاوت و می بینن!

.

.

.

.

همچنین جالب است: از کدوم تصویر خوشت میاد؟ تست روانشناسی جالبی که کولاک کرده! بهت میگه باید تو سال جدید چیکار کنی!

.

.

.

.

از دست ندهید: تست بینایی لاما: اون خانوم لامایی که خودشو گرفته و با بقیه فرق داره پیدا کن!

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

شاید جالب باشد: فقط افراد با تمرکز بالا همه تفاوت ها را در تصویر جری موشه پیدا می کنند!

.

.

.

.

.

جالب است: تست روانشناسی تاریخ تولد شما رازهای زیادی درباره تان می گوید که جا می خورید!

پاسخ تست هوش تصویری پیدا کردن بچه:

بله همانطور که می بینید بچه سمت راست فرزند او هست. زیرا رنگ موی یکسانی با پدرش دارد. نکته این آزمون توجه به شباهت ظاهری این پدر و پسر خون آشام بود. آیا توانستید در کمتر از 5 ثانیه متوجه پاسخ صحیح تست هوش تصویری پیدا کردن بچه شوید؟

شاید جالب باشد: معمای تصویری ماشین قدیمی که مربوط به این دوره نیست را تشخیص دهید

پاسخ تست هوش تصویری پیدا کردن بچه

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل آش نخورده و دهان سوخته

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

شاید جالب باشد: با برداشتن تنها دو چوب کبریت معادله ای بساز که حاصل آن 2 باشد!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

جالب است: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد.

معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین ببینید: معمای شناسایی مسافر بیگانه: آیا به زبل بودنتان اعتماد دارید؟ پس حدس بزنید کدام مسافر از فضا آمده؟!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین از دست ندهید: تست شخصیت جواهر و سلیقه شما تعیین می کند چقدر آدم خودنمایی هستید!

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

پیشنهاد می شود: آزمون شناسایی وزن سگ: وزن این 3 سگ با هم چقدر است؟

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

همچنین جالب است: تست هوش تصویری عامل مرگ مادر بینوا کیه؟ اگر بفهمی تو رده آدمای تیز و بز جا می گیری!

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند. بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

شاید جالب باشد: تست بینایی آشپزخانه شلوغ چندین تا قلب داره! آیا می توانید همه شان را پیدا کنید؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

شاید جالب باشد: تست بینایی جوجه تیغی که با بقیه فرق داره پیدا کن، تنها 20 درصد مردم موفق شدن!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

شاید جالب باشد: معمای ریاضی سنجاب و جغد برای کودکان و نوجوانان تیزهوش! آیا می توانید وزن نهایی آن ها را حساب کنید؟

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

پیشنهاد می شود: یکی از کارت ها را انتخاب کنید تا بفهمید عشق تان چگونه از راه می رسد؟؟

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد. به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

بخوانید: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

داستان ضرب المثل بزخری کردن: دزد صفت ها سر ملانصرالدین کلاه می گذارند!

تست شخصیت شناسی کاکتوس: با انتخاب یکی از کاکتوس ها یه چیزی می فهمی که تا الان نمی دونستی!

تست هوش تصویری راستگو: اگر زرنگ هستی بگو کدوم یکی واقعا راست میگه؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. جوابتون اشتباهه
    چون خون آشام سایه نداره
    هیچکدوم از بچه ها ، بچه خون آشام نیست

  2. نه جواب درس هست چون موهای پدر خوناشام قهوه ای هست و پچه ی اخر موهاش قهوه ای هست خب پس درس هست پدر خوناشام با کمال ارمش هست و پچه ی اخری هم ارامش هست.
    ولی بچه ی اولی چشماش شبیه پدر خوناشام هست به نظرم اولی منتقل تر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا