;
سرگرمی

تست هوش جدول متقاطع؛یک نابغه واقعی می تواند این تست هوش را در کمتر از 30 ثانیه کامل کند. آیا شما یکی از آنها هستید؟؟؟

تست هوش جدول متقاطع: آزمون بهره هوشی (IQ) برای ارزیابی توانایی های شناختی مختلف، مانند منطق، استدلال کلامی، حافظه و پردازش اطلاعات طراحی شده است. اگرچه تست های IQ اغلب به عنوان ارزیابی های جدی تلقی می شوند، اما می تواند جنبه های سرگرم کننده یا جالبی در ارتباط با آنها باشد.

ممکن است از چالش‌های ذهنی، اکتشافات در مورد نقاط قوت فکری‌تان، مقایسه با دیگران یا تحریک مغزتان لذت ببرید.

تست هوش جدول متقاطع

ما قصد داریم یک طرح عددی ناقص را به شما نشان دهیم. شما یک شبکه با پنج مربع خواهید داشت، یکی بزرگ در وسط و چهار مربع کوچکتر در کنار آن.

مربع های کوچکتر به دو مثلث تقسیم می شوند که هر یک شامل یک عدد است، در حالی که مربع بزرگتر به چهار مثلث تقسیم می شود که هر یک شامل چهار عدد است. با این حال، مربع بزرگ عددی را که قرار است در مثلث بالایی باشد، از دست داده است.
همانطور که می توانید تصور کنید، هدف شما یافتن عدد گم شده است. این ممکن است دشوار به نظر برسد، اما یک محدودیت زمانی وجود دارد: شما فقط 30 ثانیه فرصت دارید تا کار را تمام کنید و ثابت کنید که یک نابغه واقعی هستید. با تمرکز و منطق خوب می توانید این کار را انجام دهید.

همچنین ببینید: چیستان جالب 51: آن چیست كه هر چه می دویم به آن نمی رسیم؟

تست هوش جدول متقاطع-1

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب 53: یک خانه سبز وجود داشت، داخل خانه سبز خانه سفید بود، در داخل خانه سفید خانه قرمز وجود داشت و در داخل خانه قرمز تعداد زیادی نوزاد وجود داشت. آن چیست؟

.

.

.

.

.

اینم جالبه: روشی که مشت خود را گره می کنید شخصیت شما را آشکار می کند، آن را حتما امتحان کنید.

پاسخ تست هوش جدول متقاطع

 

عدد گم شده 8 بود.برای کسانی از شما که موفق به انجام این تست هوشی نشده اید، نگران نباشید، ما به شما کمک خواهیم کرد.

برای شروع باید نمودار را به دو قسمت تقسیم کنید تا دو مثلث بزرگ تشکیل شود. در داخل هر مثلث نیز باید دو مثلث با هدف جمع آوری سه عدد در هر قسمت تشکیل دهید.اگر اعداد را در مثلثی که اجزا در آن کامل هستند جمع کنید، متوجه خواهید شد که عدد 17 را برای هر دو جمع می دهد.

سپس همین کار را در دومین مثلث بزرگ انجام دهید و ببینید کدام رقم از دست رفته است تا 17 بدهید.برای کمک به شما، در اینجا راه حل در تصاویر آمده است.

تست هوش جدول متقاطع-2

 

امیدواریم این تست هوش به اندازه کافی برای شما محرک بوده باشد، پس با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی دوستان خود را به چالش بکشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا