;
سرگرمی

ببینید آیا می توانید کد را در 15 ثانیه بشکنید؟ پس بیایید، آن را امتحان کنید!

تست هوش رمزگشایی قفل: آیا اماده یک چالش هستید؟ مهارت های کدنویسی خود را با تست هوش رمزگشایی قفل امتحان کنید و ببینید آیا می توانید کد را شکست دهید یا خیر؟ آیا برای چالش آماده ای؟ تست های منطق و تفکر در رسانه های اجتماعی محبوب هستند و هیچ چیز مانند شکستن کد وجود ندارد .

پازل امروز یک چالش کد 3 رقمی است که شما را ملزم به تجزیه و تحلیل یک تصویر با پنج ترکیب نادرست می کند. آیا می توانید ترکیب مناسب را پیدا کنید؟ برای تکمیل این چالش، باید نگاهی دقیق و متمرکز به ترکیب های داده شده از اعداد 3 رقمی بیندازید. برای یافتن کد صحیح، نقاط رنگی قرار گرفته پس از هر ترکیب را مشاهده کنید .

نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد به این معنی است که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز به این معنی است که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. فقط توجه کنید که نقاط رنگی به ترتیب قرار نگرفته اند.

 

تصویر تست هوش رمزگشایی قفل

تست هوش رمزگشایی قفل 1

.

.

.

مهم است که ذهن منطقی خود را آموزش دهید تا کد مناسب را در تست هوش رمزگشایی قفل پیدا کنید. تفکر منطقی یک مهارت ضروری است که می تواند به شما در حل مشکلات و تصمیم گیری بهتر کمک کند. با آموزش مغز خود می توانید توانایی استدلال، تفکر تحلیلی و کشف راه حل های خلاقانه خود را افزایش دهید. این نه تنها به شما کمک می‌کند تا معمای روز را کامل کنید، بلکه توانایی‌های شناختی‌تان را نیز در نسل‌های اول بهبود می‌بخشد و شما را قادر می‌سازد تا با هر چالشی با اطمینان روبرو شوید. بنابراین اگر می خواهید در پازل ها بهتر شوید، همین امروز با آموزش مغز خود شروع کنید!

.

.

.

پاسخ تست هوش رمزگشایی قفل

از دست ندهید: دندانسازی زیر قیمت بازار می خوای فقط پاکستان+ ویدیو

تست هوش رمزگشایی قفل 2

آیا تست هوش رمزگشایی قفل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جالب هستند:

برای باهوشا: عدد گم شده را در این چالش هوش ریاضی کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید

داستان خواندنی: حکایت احمق ترین مرد دنیا که زن زیبا را پر داد!

جالب: اگر ذهن خلاقی داری تو یه نگاه بگو کدوم خانواده عجیب پولداره؟

تست شخصیت: با انتخاب یک گل رز متوجه شوید که یک قانون شکن هستید یا یک فرد وظیفه شناس؟

آیا می توانید 4 تفاوت تصویری لانه گربه ها را تشخیص دهید؟ فقط نوابغ موفق خواهند شد!

داستان خدای عشق که فوق العاده شنیدنی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا