;
سرگرمی

تست هوش ریاضی اشکال هندسی؛ میتونی در 7 ثانیه به جای علامت سوال عدد درست را سرجاش بزاری؟

تست هوش ریاضی اشکال هندسی؛ تست هوش ریاضی اشکال هندسی را در 7 ثانیه کامل کنید،آیا از پس این کار می توانید بربیایید؟ بازی‌های فکری ریاضی راهی عالی برای فعال کردن سلول‌های تنبل مغز شما هستند و درست مانند پازل‌ها، بازی‌های فکری سرگرم‌کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند.

پس مغز خود را برای چنین ماجراجویی با حل تست هوش ریاضی اشکال هندسی آماده کنید.

 

تصویر تست هوش ریاضی اشکال هندسی

تست هوش ریاضی اشکال هندسی 1

.

.

.

همانطور که از نام آن پیداست، بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما با هدف فعال کردن سلول های آن برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری بدیهی است که نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل است.این مطلب را به خاطر داشته باشید که همه سوالات چالش برانگیز بازی فکری نیستند، اما همه بازی های فکری به وضوح سرگرم کننده و چالش برانگیز هستند.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی اشکال هندسی

ما پاسخ تست هوش ریاضی اشکال هندسی را در زیر برایتان شرح داده ایم:

مثلث = 3 ضلع

پنتاگون = 5 ضلع

شش ضلعی = 6 ضلع

هشت ضلعی = 8 ضلع

356+583=939

عدد مفقود = 9

تست هوش ریاضی اشکال هندسی 2

آیا تست هوش ریاضی اشکال هندسی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. باتوجه به تست چند ضلعی وپاسخ آن وتوجیهی که برای پاسخش آوردین .باید بیننده بتونه فکر شما رو بخونه که با چه توجیهی چه جوابی را برای تستی که گذاشتین در نظر گرفته اید.!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا