;
سرگرمی

تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

تست هوش جمع سه میوه؛ آیا می توانید تست هوش جمع سه میوه ارائه شده را حل کنید. فقط نابغه ها می توانند موفق شوند. اگر آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید، این چالش معادله 7 ثانیه ای را انجام دهید و نشان دهید که یک نابغه تمام عیار هستید!

امروز، ما قصد داریم به یک مسئله چالش برانگیز ریاضی بپردازیم. هدف، حل آخرین معادله در عبارت است و کل عبارت در تصویر خلاصه شده است. این یک راه عالی برای آزمایش منطق و مهارت های تفکر و همچنین توانایی ریاضی شما است.

همچنین ببینید: هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

تصویر تست هوش جمع سه میوه

تست هوش جمع سه میوه 1

ببینید: آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ آیا میتونید خون آشام را در این مهمونی پیدا کنید؟

.

.

.

این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

.

.

.

ببینید: بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

پاسخ تست هوش جمع سه میوه

ما پاسخ تست هوش جمع سه میوه را به صورت ساده برایتان در زیر شرح داده ایم:

ارزش هر سیب=10

ارزش هر تکه هندوانه=1

ارزش هر آناناس= 7

جمع این سه میوه می شود 18

تست هوش جمع سه میوه 2

آیا تست هوش جمع سه میوه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین ببینید: با حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع در 15 ثانیه می توانید هوش خود را بسنجید؟چنین چیزی اصلا مکان دارد؟

ارتباط تست هوش و تقویت نمیکره چپ مغز

تست های هوش امروزه طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. معماهای ریاضی راه جالبی هستند تا فعالیت های مغزی ما را تحریک و تقویت کنند. از طریق این مسئله های ریاضی می توان توانایی های نیم کره چپ مغزی را سنجید.

گفته می شود بخش سمت چپ مغز مربوط به فعالیت های ریاضی است و افرادی که نیم کره چپی مغز ورزیده و قوی دارند در دروس مربوط به ریاضی و محاسبات و منطق بهتر عمل می کنند. اما چه مانعی برای افرادی وجود دارد که نیمکره چپشان به اندازه نمیکره راست قوی نیست؟ این تست ها برای همه کسانی طراحی می شود که علاقه مند هستند سرگرم شده و میزان هوش ریاضیاتی خود را ارزیابی کنند و حتی این قوه را تقویت کنند.

معماها همچنین باعث ارتباط موثر دو نیمکره می شود

معماها و تست های هوش وب سایت گفتنی فقط برای تقویت نیمکره چپ مغز مفید نیستند، بلکه می توانند بخش های مربوط به خلاقیت و نیمکره راست مغزی را نیز پرورش دهند و اتصال دو نیمکره را هر چه بیش تر کنند.

اگر دوست دارید در اوقات فراغت خود معماهای فکری را حل کنید، پس این بازی فکری برای شما در نظر گرفته شده است! بازی های فکری کمی بیشتر از معما هستند، زیرا این بازی های فکری با تفکر جانبی حل می شوند. به عبارت دیگر، برای حل چنین معماهایی باید کمی فکر کنید. شما باید از یک ذهن خلاق استفاده کنید زیرا راه حل درست در مقابل شما نخواهد بود.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

تست بینایی شمع های رنگی؛ اگه در 7 ثانیه تونستی شمع های متفاوت با بقیه رو پیدا کنی چشمات خیلی تیزه.

حکایت من و تو نداریم، فقط تو ! وحدت در عشق

در این تست شناسایی شناخت شوهر،شما فرصت دارید فقط در مدت 5 ثانیه جواب را بدین؟

فقط کسانی که چشمانی به تیزبینی شاهین دارند می تونن تست شناسایی گربه در بین راکون ها را در مدت 10ثانیه انجام بدن!

فقط چشمان دقیق و ریز بین می تونه در مدت 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری دو دوست صمیمی را پیدا کنه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا