;
سرگرمی

تست هوش جدول ریاضی ما رو میتونی در 10 ثانیه حل کرده و جدولو کامل کنی؟

تست هوش جدول ریاضی؛ عدد گم شده در جدول چیست؟ تست هوش جدول ریاضی را می توان به راحتی حل کرد اگر ما خلاقانه و با استفاده از منطق و استراتژی فکر کنیم و در عین حال همه این کارها را به شیوه ای منحصر به فرد انجام دهیم.

شما می توانید تست هوش جدول ریاضی داده شده را با تفکر معمولی و رعایت دقیق حل کنید. در این تست هوش ریاضی اجازه دارید با استفاده از ذهن تیز خود راه حل را در 10 ثانیه پیدا کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

تصویر تست هوش جدول ریاضی

تست هوش جدول ریاضی 1

اینم جالبه: دوستی عجیب غواص ژاپنی با ماهی که حدود سی سال این دوستی ادامه پیدا کرده است.

.

.

.

 معمایی که برای حل آن باید فکر کنید و تمرینی برای مغز و افزایش مهارت های تفکر و استدلال ما است، بازی فکری نامیده می شود. بازی های فکری برای کسانی که از حل پازل و بازی های سرگرم کننده لذت می برند،عالی می باشد . اگر خلاق هستید و دارای مهارت های تفکر تحلیلی هستید، حل بازی های فکری آسان تر می شود. بازی‌های فکری وقتی از تکنیک‌های مناسب برای یافتن راه‌حل استفاده می‌شود، کار مهمی نیست. بازی فکری همچنین یک راه سرگرم کننده برای تحریک ذهن و ارزیابی سطح هوش شما است.

.

.

.

همچنین ببینید: اگه چشات تیز باشه به راحتی میتونی در 5 ثانیه تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی ما رو حل کنی.

پاسخ تست هوش جدول ریاضی

پاسخ تست هوش جدول ریاضی یا 0 یا 16 است. ما همه اعداد از 1 تا 15 را داریم. بنابراین تنها دو موردی که ممکن است که جای علامت سوال قرار بگیرند 0 و 16 هستند.

تست هوش جدول ریاضی 2

آیا تست هوش جدول ریاضی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

دکمه بازگشت به بالا