;
سرگرمی

یک چالش ریاضی داریم،معادله تست هوش ریاضی با چوب کبریت را در مدت 40ثانیه حل کنید؟!!

تست هوش ریاضی با چوب کبریت:در دنیای تست‌ها و پازل‌های آی‌کیو ، افراد زیادی به سمت چالش‌های فکری کشیده می‌شوند. معماها و پازل ها به افراد امکان می دهد سرگرم شوند و مهارت های منطقی خود را تحریک کنند. امروزه این چالش ها در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده اند و به راحتی می توان آن ها را بین دوستان به اشتراک گذاشت. در اینجا یک معمای بسیار جالب برای حل داریم.

تست هوش ریاضی با چوب کبریت

این چالش بسیار دشوار است و برای حل صحیح آن نیاز به تفکر منطقی دارد. پس برای انجام این چالش آماده شوید و مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید! آیا در کمتر از 40 ثانیه راه حل را پیدا خواهید کرد؟

ما یک پازل چالش برانگیز برای شما داریم که از شما می خواهد دقیقاً مشاهده کنید و روی یافتن راه حل تمرکز کنید. این معادله ای است که تنها در صورتی حل می شود که خارج از چارچوب فکر کنید و فقط 2 کبریت جابه جا کنید.

این به معنای وقت گذاشتن برای بررسی و فکر کردن است زیرا هر چالشی متفاوت است. اگر انگیزه داشته باشیم و چندین روش مختلف را امتحان کنیم، می توانیم بهترین راه حل را پیدا کنیم.

تست هوش ریاضی با چوب کبریت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای تکمیل موفقیت آمیز یک پازل، باید روی ذهن و خلاقیت خود کار کنید. باید از نزدیک به موقعیت نگاه کنید و روی یافتن راه حل تمرکز کنید.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با چوب کبریت

 

شاید در مورد این چالش در اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر شنیده باشید، اخیراً بسیار محبوب شده است. اگرچه این چالش برای اولین بار چندین سال پیش ظاهر شد، اما اخیراً موج جدیدی از محبوبیت را تجربه کرده است. از شما دعوت می کنیم شانس خود را امتحان کنید و در این چالش شرکت کنید!

اگر نتیجه را در کمتر از 40 ثانیه پیدا کردید، می توانید به خود افتخار کنید. پاسخ 71=1+ 7 -77 است . ما به شما بابت عملکردتان تبریک می گوییم!

 

تست هوش ریاضی با چوب کبریت-2

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. 77-۱+۱=۷۷
    هم میشه
    دوتا ۷ های بعد علامت منها رو به یک تبدیل کنیم ک چون کبربت اونا رو به صورت جمع بنویسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا