;
سبک زندگیمهارت های زندگی

چرا حجاب در چین با افزایش گرما بیشتر شده است؟

حجاب در چین: با افزایش دما به بیش از 35 درجه سانتیگراد (95 فارنهایت) و افزایش تا 80 درجه سانتیگراد در برخی از نقاط کشور چین، ساکنان و بازدیدکنندگان برای جلوگیری از برنزه شدن، فن های قابل حمل حمل می کنند و خود را می پوشانند. برخی از کلاه ها حتی دارای فن هایی هستند.

ماسک‌های صورت یا ماسک‌های تمام صورت با سوراخ‌هایی برای چشم‌ها و بینی، آستین‌هایی برای پوشاندن بازوها، و همچنین کلاه‌های لبه‌دار پهن و ژاکت‌های سبک‌وزن از پارچه‌های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند.

حجاب در چین1

فروشنده ای که نام خانوادگی خود را وانگ گذاشته است، در مغازه ای گفت: “در مقایسه با قبل از همه گیری، دو یا سه سال پیش، امسال بسیار بسیار بهتر از سال های گذشته است. حجم فروش امسال قطعاً بسیار افزایش یافته است.” زیرا او این روزها به فروش کلاه مشغول است.

بسیاری از مصرف کنندگان زن در شرق آسیا به پوست روشن علاقه دارند و محصولات محافظت کننده در برابر آفتاب نیز در کشورهای همسایه مانند کره جنوبی محبوب هستند.

حجاب در چین2

لی ژویان دانش آموز 17 ساله که به همراه مادرش هنگام بازدید از یک منطقه توریستی در پکن، ماسک هایی را که بیشتر صورتش را پوشانده بود، گفت: نگرانی اصلی من بیماری های پوستی بالقوه یا ایجاد لکه های خورشیدی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا