;
سرگرمی

 تست هوش مداد: چگونه می توانید یک مداد را حرکت دهید تا ترتیب را معکوس کنید؟

تست هوش مداد: یک مداد را حرکت دهید تا ترتیب 4،3،2،1 را به 1،2،3،4 برگردانید! نوابغ این کار را در 3 ثانیه انجام می دهند!

آیا می توانید یک مداد را حرکت دهید تا ترتیب مدادها را در تصویر تغییر دهید؟ فقط ماهرترین افراد قادر به حل این مشکل خواهند بود. برای یافتن پاسخ صحیح سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

 

چنین تست هایی هر روز شما را به چالش می کشند تا حافظه، تفکر، تخیل و توجه خود را آموزش دهید. متخصصان می گویند که اگرچه لزوماً ابزاری برای تعیین ضریب هر فرد نیستند، اما این نوع آزمون ها می تواند برای کسانی که در تلاش برای توسعه ظرفیت ذهنی خود هستند، مزیت ایجاد کند.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 چگونه می توانید یک مداد را حرکت دهید تا ترتیب را معکوس کنید؟

تصویر تست هوش مداد

تست هوش مداد

تست هوش مداد: معمایی که کاربران TikTok را دیوانه کرد تا به امروز جنجال های زیادی را به راه انداخته است. این به 10 مداد اشاره دارد که به ترتیب معین روی یک میز با فاصله بین آنها قرار می گیرند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مداد را حرکت دهید تا بتوانید ترتیب مدادها را برعکس کنید. اگرچه بسیاری فکر می کردند که این کار بسیار آسان است، اما به نظر می رسد که آنها سخت در اشتباه بودند و وقتی متوجه شدند که نمی توانند تمرین را انجام دهند شگفت زده شدند.

تست هوش مداد: مدادها مانند تصویر بالا ردیف شده اند، یعنی 4، 3، 2، 1. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مداد را حرکت دهید تا ترتیب معکوس یعنی 1، 2، 3، 4 را به دست آورید. نگران نباشید افراد زیادی نمی توانند این کار را انجام دهند. با تمرین مداوم می توانید در آینده بسیاری از این تمرین ها را حل کنید.

راه حل تست هوش مداد در پایین صفحه

.

.

.

.

پاسخ تست هوش مداد

راه حل تست هوش مداد: تنها کاری که باید انجام دهید این است که مداد دوم را از سمت چپ به فضای خالی که بین مداد اول سمت راست و دو مداد بعدی قرار دارد، ببرید. بدین ترتیب در یک حرکت نتیجه نهایی را خواهید گرفت.

لینک های مرتبط:

سن ذهنی شما چقدر است؟ با این تست شوکه خواهید شد!

این گربه مرموز به تو می گوید خوش بین هستی یا بدبین!!!!!!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا