;
سرگرمی

عجیب ترین و جادویی ترین کتاب ها که تا به حال کسی نخوانده است!

عجیب ترین و جادویی ترین کتاب ها: همه کتاب ها خوب و توصیه نمی شوند، اما چیزی که محتوای این مقاله را متفاوت می کند این است که کتاب های اسرارآمیزی که قرار است در مورد آنها صحبت کنیم، توسط یک انسان عاقل قابل خواندن نیست!

این کتاب‌ها به زبان‌ها و نمادهای عجیبی نوشته شده‌اند، برخی گفته‌اند که این فقط یک فریب است و برخی دیگر فکر می‌کنند که از حرکات خاصی پیروی می‌کنند که در طول تاریخ ظاهر شده یا مربوط به اهداف سحر و جادو است.

چه این و چه آن، اگر دوست دارید همه چیز عجیب و غریب را کشف کنید، در زیر 6 کتاب اسرارآمیز را مرور می کنیم که معلوم نیست چگونه و چرا نوشته شده اند و حتی برخی از آنها معلوم نیست چه کسی آنها را نوشته است! پس با این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

عجیب ترین و جادویی ترین کتاب ها

همچنین بخوانید: عجیب ترین کاربردهای موی انسان در طول تاریخ: از گلدوزی تا دور کردن اجنه!

کتاب سویگا

عجیب ترین و جادویی ترین کتاب ها- کتاب سویگاجای تعجب نیست که یک ریاضیدان پشت این کتاب است، زیرا حاوی اشکال هندسی عجیب و غریب زیادی است.

سویگا توسط جان دی در سال 1552 نوشته شد و چیزی که آن را متفاوت می کند این است که جان دی معتقد به قدرت های ماوراء طبیعی بود و اعتقاد بر این است که نوشته های او افسون است.

این نوشته شامل بیش از 40000 نامه است که به شیوه ای مرموز، عجیب و تصادفی مرتب شده اند. این کتاب پس از قرن ها گم شدن توسط کتابخانه لندن در سال 1994 منتشر شد.

کتاب قرمزی که خانواده نویسنده بیش از 80 سال آن را پنهان کرده اند


کارل یونگ، روانکاو سوئیسی، نویسنده کتاب قرمز است که ضمیر ناخودآگاه را به مدت 15 سال بررسی می کند. برخی از کارشناسان بهداشت روان بر این باورند که کتاب سرخ یکی از فروپاشی‌های ذهنی یونگ را توصیف می‌کند که در آن او خیالات غیرمنطقی خود را به اشتراک می‌گذارد. یانگ و خانواده اش رازهای ناخودآگاه را به مدت 80 سال در کتابش نگه داشتند. در سال 2009 برای بازدید عموم در دسترس قرار گرفت.

عجیب ترین و جادویی ترین کتاب ها

اسناد مخفی واتیکان

کتاب های عجیب و جادویی-اسناد مخفی واتیکان
واتیکان تعدادی از نوشته های مخفی را که برای مشاهده عمومی در دسترس نیستند، نگهداری می کند. در حالی که بسیاری از بخش‌های بایگانی محرمانه باقی مانده‌اند، برخی از آنها دوباره در سال 2009 در دسترس قرار گرفتند. واتیکان تصمیم گرفت پس از انتشار کتابی از دن براون، آرشیو را به مردم نشان دهد تا شایعات مربوط به ایلومیناتی را از بین ببرد.

اسنادی که در معرض دید عموم قرار گرفت شامل نامه‌ای بود که برای تسریع در لغو ازدواج پادشاه هنری هشتم و کاترین آرگون نوشته شده بود، نوشته‌هایی پیرامون محاکمه گالیله که جرأت کرد زمین به دور خورشید می‌چرخد.

سنگ فیلسوف سر گورد ریپلی

سنگ فیلسوف سر گورد ریپلی از عجیب ترین و جادویی ترین کتاب هاسر جورج ریپلی، کشیش آگوستینی قرن پانزدهمی، الهام بخش عجیب ترین و عجیب ترین متون موجود شد.

قطعه بلند دست نوشته او با تصویری از سنگ فلسفی افسانه ای تزئین شده است – ماده شیمیایی که می تواند فلزات پایه را به فلزات گرانبها تبدیل کند.

ریپلی نه تنها یک کشیش، بلکه یک شاعر و کیمیاگر بود، به همین دلیل است که دست نوشته او حاوی اشعار و اطلاعات مربوط به کیمیاگری بود.

 

لینک های مرتبط: 

عجیب ترین آثار هنری که از چیزهایی ساخته شده اند که انتظارش را ندارید

بهترین نقش هایی که بازیگران آن، بابتش عجیب‌ترین کارها را انجام دادند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا