;
سرگرمی

می تونید قسمت گم شده این مکعب را به کمک هوش برتر خود در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست هوش کامل کردن مکعب ناقص: در این بازی فکری توانایی شما در تفکر و درک شما از فضا مورد آزمایش قرار می گیرد. حالا که صحبت از فضا شد، آیا می‌دانستید که ردپایی که اولین فضانوردان روی ماه بر جای می‌گذارند برای همیشه حک می‌شود؟ در واقع، در ماه، هیچ جو یا فعالیتی از ستاره وجود ندارد که بتواند ساختار آن را تغییر دهد. این آثار تا پایان عمر ماه باقی خواهند ماند، مگر اینکه شهاب‌سنگ‌ها بر روی آن سقوط کنند. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تست هوش کامل کردن مکعب ناقص آسان به نظر می رسد، اما نباید آن را دست کم گرفت. اگرچه برای همه سنین و سطوح هوشی قابل دسترسی است، اما نیاز به چابکی ذهنی و توانایی فرافکنی تفکر شما در محیط های سه بعدی دارد. این چالش ترکیبی از یک بازی معمایی و مکعبی است که ذهن شما را به شکلی منحصر به فرد و جالب محک خواهد زد. برای به پایان رساندن آن باید مدبر باشید. شما باید از خلاقیت خوبی برخوردار باشید، فکر کنید و حرکات مکعب را در مغز خود محاسبه کنید.

این چیستان بامزه رو ببین: چیستان حبیب لیسانسه ها: اگه گفتی چرا ماهی ها به هم دست نمی دن؟!

تصویر تست هوش کامل کردن مکعب ناقص

تست هوش کامل کردن مکعب ناقص 1

.

.

.

برای موفقیت در تست هوش کامل کردن مکعب ناقص، تجزیه و تحلیل تصویری که به شما ارائه می شود ضروری است. تصویر به دو بخش مجزا تقسیم می شود. قسمت اول شاهکاری است که برای به دست آوردن یک مکعب کامل باید تکمیل شود. این مرحله ممکن است به اندازه کافی ساده به نظر برسد، اما زمانی که باید عنصر گمشده را پیدا کنید، می تواند بسیار پیچیده شود.

تصویر دوم بازی گزینه هایی است که در اختیار دارید. هر یک از این گزینه ها شامل تعدادی جعبه است، اما تنها یکی از آنها انتخاب مناسبی است. برای یافتن راه حل، باید بتوانید تعیین کنید که کدام گزینه مناسب است و سپس پازل را کامل کنید. این امر مستلزم تجزیه و تحلیل دقیق هر گزینه و درک روشنی از آنچه می خواهید انجام دهید.

.

.

.

پاسخ تست هوش کامل کردن مکعب ناقص

بلوک D دقیقاً با مربع های گم شده در پازل مطابقت دارد. اگر به صورت عمودی یا افقی نگاه کنید، تمام مربع ها کاملاً مطابقت دارند.

تست هوش کامل کردن مکعب ناقص 2

آیا تست هوش کامل کردن مکعب ناقص را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا