;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ویشکا آسایش بازیگر فیلم ورود آقایان ممنوع در کنار فرزندش + عکس و بیوگرافی

ویشکا آسایش (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را در میانهٔ دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی(ع) (۱۳۷۵) بازی کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ویشکا آسایش و تصاویر جدید خانوادگی او که حالا به فراسه مهاجرت کرده است را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: همسر نجم الدین شریعتی+ عکس های خانوادگی

نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره (۱۳۷۶) بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹) کسب کرد.

ویشکا آسایش1

بیوگرافی ویشکا آسایش

ویشکا در محله سید خندان تهران از پدری مهندس تاسیسات ساختمان و مادری معلم مهد کودک زاده شد. در خردسالی به مهد کودکی فرانسوی در تهران میرفت و از ۹ سالگی نوازندگی پیانو را شروع کرد.

ویشکا و خواهرش در دوران جنگ ایران و عراق به قصد اینکه پیش خاله شان در انگلستان بروند راهی آلمان شدند اما سفارت ۱ سال بعد وقت مصاحبه به آنان داد و مجبور شدند که آن سال را در آلمان زندگی کنند اما مصاحبه را رد شدند و به ایران بازگشتند؛ در نهایت دیپلم تجربی را از دبیرستان دریافت کرد.

زندگی در هند و انگلستان

مادر ویشکا از سن ۹ سالگی به بخاطر اینکه پدرش (شین پرتو) سفیر ایران در هند بوده است ۴ سال در هند زندگی می‌کرده و سپس شین پرتو فرزندانش را به انگلیس در مدرسه شبانه روزی می‌فرستد و مدرک رشته مونته سوری از دانشگاهی در انگلیس را دریافت می‌کند و سپس به ایران باز می‌گردد. آسایش، خواهرزاده فیلم‌ساز مازیار پرتو و نوه نویسنده و شاعر شین پرتو است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان است.

ویشکا آسایش6

این هم جالبه: ماجرای کامل کتک خوردن یکتا ناصر از منوچهر هادی و دزدیده شدن دخترش!+ ویدیو

شروع بازیگری

ویشکا آسایش فعالیت بازیگری خود را در نوزده سالگی با نقش قطام در سریال امام علی(ع) آغاز کرد و سپس راهی انگلستان شده و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادامه داد. او پس از بازگشت به ایران با فیلم ساحره ساخته داوود میرباقری به سینما راه یافت و دومین نقش ماندگار خود که ایفاگر نقش عروسکی به نام رعنا بود را در کارنامه هنری خود رقم زد.

ویشکا آسایش2

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی اوست چرا که خانم بازیگر برای ابراز احساسات خود پیشقدم شده و آن را با همسرش رضا قبادی مطرح کرد که در نهایت این اتفاق منجر به آشنایی و ازدواج آنها شد.

ویشکا آسایش و همسرش
ویشکا آسایش و همسرش

این هم جالبه: همسر علی ضیا کیست؟

فرزند ویشکا آسایش

ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی دارای یک فرزند پسر به نام گیو هستند که در سال 1384 متولد شد.

ویشکا آسایش و پسرش
ویشکا آسایش و پسرش

علاقه ویشکا آسایش به ورزش

ورزش بخشی جدا ناپذیر در زندگی ویشکا آسایش می باشد که از دوران کودکی به آن پرداخته است. او در کوهنوردی مهارت دارد. علاوه بر این دوچرخه سواری، شنا و سوارکاری نیز از ورزش های مورد علاقه خانم آسایش است.

ویشکا آسایش7

غلامحسین لطفی، اصلان باجناق ماشالا خان در سریال خانه به دوش با چهره لاغر و در هم شکسته!

دریافت بهترین جایزه بازیگری توسط ویشکا آسایش

بازی در نقش خانم دارابی، مدیر یک مدرسه خصوصی دخترانه که مخالف سرسخت ورود آقایان به مدرسه بود با آن گریم خاص آن فیلم از ویشکا آسایش یک چهره ماندگاری در این نقش ساخت که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به عنوان اولین بازیگر زن در نقش کمدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین جشنواره فجر را دریافت کرد.

ویشکا آسایش3 ویشکا آسایش5 ویشکا آسایش4

 

این مطالب هم جالبن:

پدر دونگی بیرون سریال کنار دختر جذابش که باورت نمیشه + عکس

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. ازهمه چی گفتی ولی نگفتی مسلمان نیست ومسیحی ست من با خودم فکر میکردم ی بچه شیعه نمی تونه بااون نفرت ازحضرت علی (ع)دیالوگ بگه

  2. ماشاءالله در کشور اسلامی ایران چنان دستمزدی به بازیگران و سلبریتیها میدن که در یک سریال بازیگری کنند برای هفت نسلشون جواب میده. دستمزد یک بازیگر در سریال پایتخت و فوتبالیستی در یک فصل بیشتر از سی سال حقوق یک معلم است. برای همینه یک سریال بازی می کنند بعدش میرن کشورهای اروپایی سالها دنبال گردش و تفریح.چرا یک معلم حتی شمال کشورش را نمی تونه ببینه؟ چون با حقوق ۱۰ میلیون فقط میشه از گرسنگی نمرد.

  3. من فیلم ورود آقایان ممنوع رو دیدم بازی بی‌نظیر ویشکا که فیلم رو خیلی عالی کرده بعضی هنرپیشه ها آنقدر خوب بازی می‌کنند عین واقعیت آدم رو به مکان و زمان اتفاق میبره

  4. خوب خوبه هر کسی وضعیت مالی اون خوب میشه اولین فکری که به ذهنش میرسه ، فکر فرار از ایرانه تا شاید در یک کشور دیگه خوشبخت بشه و بتونه زندگی خوبی رو برای خانواده خود فراهم کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا