;
سرگرمی

فقط یک نابغه میتواند در 7 ثانیه فرد دروغگو رو در تصویر شناسایی کند!

آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو: در تصویر آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو دو زوج جوان را مشاهده میکنیم که در بغل یکدیگر می باشند و مشغول معاشقه و صحبت با یکدیگر می باشند که ناگهان سر وکله یک زن دیگر پیدا می شود که کودکی را در کالسکه ای به همراه دارد و ادعا می کند که مرد جوان همسر وی و پدر بچه می باشد و مرد جوان نیز که همراه معشوقه خود می باشد این موضوع را کتمان می کند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر آزمون میتوانید در 7 ثانیه بفهمید کدام یک از این دو فرد در حال دروغگویی می باشد؟

جالب است بخوانید: افسانه دختر ندیمه که نامزد شاهزاده خانوم را قاپید!

تصویر آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو

آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو 1

.

.

.

بازی ها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک معمای تصویری نباشد. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو

با توجه به تصویر مرد در حال دروغ گفتن می باشد و زنی که با بچه داخل کالسکه پیدایش شده است راست می گوید،به خالی که روی گونه نوزاد موجود است دقت کنید که این خال را نیز مرد جوان دارد و از وقتی که فهمید زن قبلیش باردار می باشد وی را رها کرده و سراغ یک رابطه جدید آمده است.

حتمن بخوانید: داستان جالب و شنیدنی راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان!

پیشنهادی: داستان مهمان و همبستر شدن با زن صاحب خانه+ حکایت مثنوی

آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو 2

آیا آزمون هوش تصویری شناسایی فرد دروغگو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شرکت کنید: آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ پس شروع کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا